مسابقه فوتبال پنج نفره قهرمانی نابینایان و کم بینایان جوانان کشور انتخابی تیم ملی در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت نابینایان و کم بینایان استان فارس حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : این دوره از مسابقات با حضور ۳۵ فوتبالیست نابینا و کم بینا از استان های فارس ،کرمان، آذربایجان شرقی، گیلان ،البرز، تهران، بوشهر حضور داشتند با نظارت و حضور سرمربی و مربی تیم ملی برگزار شد.
آزرمی افزود: در پایان این رقابت ها که به میزبانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس برگزار شد تیم منتخب آذربایجان شرقی وگیلان مقام اول و منتخب کرمان و البرز مقام دوم و تیم فارس الف مقام سوم و تیم فارس ب مقام چهارم را کسب نمودند.
حمید آزرمی رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت: فارس با فوتبالیست های مستعد و مربیان مجربی که در اختیار دارد قطب فوتبال پنج نفره کشور است.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی جوانان کشور فرصت مناسبی برای محک فوتبالیست های آتیه دار فارسی بود.
در اختتامیه مسابقات به تیم های برتر لوح و مدال های قهرمانی اهدا شد و نفرات منتخب به تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشور دعوت شدند.

حمید آزرمی در ادامه گفت: از مجموعه کادر تیم ملی بزرگسالان و بازیکنان ملی پوش خاصه کاپیتان فارسی تیم ملی پنج نفره کشور آقای شاه حسینی که در کنار جوانان آینده دار کشور قرار گرفتند ، فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان به دلیل حسن اعتماد به هیئت فارس ، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس ، هیئت رئیسه هئیت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس، موسسه توانگران، شرکت لبنی رامک و شرکت آب معدنی سپیدان که ما را در برگزاری این دوره از رقابت ها یاری دادند تقدیر و تشکر بعمل می آید