تردد در آزاد راه در دست ساخت شیراز - اصفهان تاکنون موجب کشته شدن ۱۷ نفر شده است

۹۷کشته و زخمی در آزاد راه افتتاح نشده شیراز – اصفهان

به گزارش آینه فارس،هم اکنون ۲۰ درصد از ساخت آزاد راه شیراز – اصفهان باقی مانده، اما تردد غیر مجاز در این آزاد راه در دو سال گذشته هفده کشته و ۸۰ زخمی برجای گذاشته است.
سرگرد رحیمی معاون پلیس راه شیراز سپیدان می‌گوید: تردد در آزاد راه در دست ساخت شیراز – اصفهان که ماشین آلات سنگین راه سازی در آن مشغول به کار هستند ممنوع است، اما برخی رانندگان بی توجه به این ممنوعیت تردد، از حاشیه راه ، وارد آزاد راه می‌شوند که به علت نداشتن علائم راهنمایی و رانندگی و سرعت غیر مجاز دچار حادثه می‌شوند .
آقای تنها، نماینده پیمانکار آزادراه شیراز اصفهان می‌گوید: تاکنون هرچه اقدام به مسدود کردن راه‌های ورودی به آزاد راه کرده ایم توسط افراد محلی باز شده است.
رانندگان و روستاییان، اما می‌گویند معتقدند: مسیر دسترسی بیضا به کامفیروز که در کنار آزاد راه واقع شده است به علت تردد ماشین آلات سنگین راهسازی تخریب شده و تردد دران منجر به ترکیدن لاستیک خودرو‌ها و آسیب به وسیله نقلیه می‌شود؛ لذا رانندگان مجبور هستند که در آزاده راه نیمه کاره تردد کنند و خطرات آن را به جان بخرند
با پی گیری‌های خبرنگار خبرگزاری صداوسیما‌ی فارس پیمانکاران آزاد راه متعهد شده اند تا کمتر از دو ماه مسیر حد فاصل بیضا تا کامفیروز را آسفالت کنند
پلیس هم از رانندگان و افراد محلی خواست جدا از تردد در آزادراه در دست ساخت شیراز اصفهان خود داری کنند