رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: ۸۲۰ شعبه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای رای گیری از مردم در ۲ حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.

اسماعیل قزل سفلی در نشست خبری گفت: این تعداد شامل ۶۲۹ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۱۹۱ شعبه سیار شهری و روستایی است.

او ادامه داد: از مجموع شعب رأی گیری در این دوره، ۴۹۷ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

رئیس ستاد انتخابات فارس اظهار کرد: برای این انتخابات ۱۳ هیات اجرایی شامل ۲ هیات در ۲ حوزه اصلی و ۱۱ هیات در ۱۱ حوزه فرعی تشکیل شده که مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و عوامل اجرایی شعب را تعیین می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: حدود ۲۷ هزار نفر برای مرحله دوم در چهار بخش شامل اجرا، نظارت، بازرسی و تامین امنیت فعالیت خواهند داشت.

قزل سفلی افزود: در دور دوم انتخابات همانند دور اول در زمینه تبلیغات، بیش از ۷۰ سالن اجتماعات، یک هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و ۳۵ هزار متر مربع فضا برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی آماده شده و علاوه بر این امکان پخش فیلم و انجام مناظره از طریق تلویزیون نیز فراهم شد.

او، تعداد واجدین شرایط شرکت در دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه فارس را یک میلیون و ۶۹۷ هزار نفر برشمرد افزود: از این تعداد یک میلیون و ۳۹۰ هزار نفر مربوط به شیراز و زرقان و ۶۹۷ هزار نفر نیز مربوط به مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

رئیس ستاد انتخابات فارس اظهار کرد: تعداد تعرفه‌های رأی پیش بینی شده نیز به تعداد واجدین شرایط بعلاوه ۱۰ درصد بیشتر از تعداد آنها است.