معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به آمار بالای مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته تشخیص کرونا در شیراز، دو مرکز حضرت ابوالفضل(ع) واقع در بلوار نصر و فاطمه الزهرا(س) در بلوار ایمان جنوبی به صورت ۲۴ ساعته به مراجعان خدمات ارایه می دهند

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، دکتر عبدالرسول همتی روز دوشنبه با اشاره به پذیرش سه هزار و ۱۶۹ نفر در مراکز ۱۶ ساعته در شبانه روز گذشته در سطح استان فارس، افزود: ارایه خدمات در مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا در تعطیلات پیش رو ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به آمار بالای مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته در شیراز، دو مرکز حضرت ابوالفضل(ع) و فاطمه الزهرا(س) به صورت ۲۴ ساعته و بقیه مراکز طبق روال گذشته، به مراجعان خدمات ارایه می دهند تا بار مراجعه به بیمارستان های کاهش یابد.

او با بیان اینکه واکسیناسیون در روزهای تعطیل هم ادامه دارد، گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۴۷ هزار دوز واکسن علیه بیماری کووید۱۹ به مردم استان فارس تزریق شده که با ورود محموله جدید واکسن از وزارت بهداشت، این امر سریع تر انجام می شود.

دکتر همتی تاکید کرد: مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در رعایت پروتکل های بهداشتی برابر کرونا ، می تواند باعث قطع زنجیره انتقال این بیماری شود، بنابراین در ایام عزاداری سالار شهیدان، با حفظ شعائر ارزشمند مذهبی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی حافظ جان مردم باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه از مردم خواست تا با توجه به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی چند روزه در کشور، از این تعطیلات برای شکستن زنجیره انتقال کرونا استفاده کنند و با در خانه ماندن و رعایت پروتکل های بهداشتی، بیش از پیش مدافعان سلامت را یاری کنند