برخورد خودروی سواری با تیر برق در بلوار طلاییه شیراز، یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ،رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز از برخورد شدید خودروی سواری با تیر برق حاشیه جاده، فوت و مصدومیت دو نفر از سرنشینان خبر داد.
رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی وقوع حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با تیر برق حاشیه جاده، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و ۵ را به محل حادثه واقع در بلوار طلاییه، رهسپار کرد.
محمد هادی قانع ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶در حین حرکت در بلوار طلاییه به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با تیر برق حاشیه جاده برخورد کرد که در پی وقوع این حادثه، هر دو سرنشین در داخل اتاقک خودرو محبوس شده و خودرو نیز دچار نشت سوخت شد.
قانع افزود: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از ایجاد حریم ایمنی در محدوده محل حادثه اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و پس از رفع نشت سوخت، با استفاده از ابزار تخصصی نجات، عملیات رها سازی سرنشینان در داخل اتاقک خودرو را آغاز کردند.
رییس سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایجاد فضا سازی مناسب، در حضور عوامل اورژانس هر دو مصدوم گرفتار را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند.
قانع اضافه کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات اولیه توسط تیم اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان که مردی حدوداً ۴۰ ساله بود، جان خود را از دست داده است.
وی ادامه داد: مصدوم دوم مردی حدودا ۲۵ ساله بود که بلافاصله پس از رهاسازی درخودرو، توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز اظهار کرد: آتش نشانان این خودرو را به طور کامل ایمن سازی کرده و پس از پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این تصادف، آن را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.
قانع در پایان خاطرنشان کرد: شخص فوت شده دراین تصادف نیز برای ادامه روند مراحل قانونی و همچنین شناسایی هویت وی به عوامل نیروی انتظامی سپرده شد