به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی هزار و ۵۰۰ دانشجوی بسیجی فارس در گردهمایی پیشگامان رهایی در دانشگاه پیام نور شیراز حضور یافتند.

به مناسبت هفته بسیج و همزمان با دوم آذر سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجویی از سوی رهبر کبیر انقلاب، اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی در شیراز با عنوان پیشگامان رهایی برگزار شد.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی فارس گفت: جهاد تبیین فریضه فوری است اهل دانش آن را باید تبیین کند و مسئولیتی است که دانشجویان می‌بایست آن را به نحو احسن انجام دهند.

سردار یدلله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز گفت: در شرایط امروز جامعه، دانشجویان بسیجی باید بیش از پیش ایفای نقش کنند و مطمئن باشند که توطئه دشمنان و تجزیه طلبان اینبار نیز با هوشیاری مردم همچون دفعات قبل خنثی خواهد شد.

در ادامه استاندار فارس گفت: بسیجیان فارس به حضور در جبهه‌های نبرد اکتفا نکردند و امروز در عرصه‌های علم و سازندگی نیز می‌درخشند.

او گفت: حضور پر رنگ بسیجیان در نقاط مختلف فارس سبب امید آفرینی در جامعه شده است و اقداماتی همچون آبرسانی به روستا‌ها، اجرای آسفالت روستایی و جاده‌ای و حضور جهادی در ایام کرونا در بیمارستان و کارخانه‌های تولید ماسک گواه این موضوع است.