رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: مردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از طریق رمالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، سرهنگ حشمت سلیمانی افزود‌: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی با عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی به حساب وی انتقال داده‌اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آن‌ها نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان این که کارشناسان با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم در استان البرز شناسایی شده است، ادامه داد: ماموران با گرفتن نیابت قضائی به آن مکان اعزام و با همکاری پلیس آن استان موفق شدند وی را در یکی از محله‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که در بازرسی از منزل این فرد ۹۷ هزار دلار، ۴۰ سکه و مقدار زیادی طلا و جواهرات که متهم از طریق کلاهبرداری بدست آورده بود کشف شد، گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است