شهردار منطقه دو شیراز از پیشرفت ۷۲ درصدی مجموعه ورزشی قلعه شاهزاده بیگم با مساحت ۱۵ هزار متر مربع خبر داد.

غلامرضا شهریاری شهردار منطقه دو شیراز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش محلات، خصوصاً محلات کمتر برخوردار تجربه ساخت زمین چمن در شهرداری منطقه دو شیراز است و تلاش کردیم تا در آینده بازی‌هایی در این زمین چمن استاندارد برگزار شود.

او ادامه داد: در سالیان قبل زمین‌ها در مکان‌هایی ساخته شده است که از دید عموم خارج بود و در این مکان تلاش بر این است که ارتباط بین مردم و ورزش بیشتر شود و اگر کسی از این مسیر گذر می‌کند، بازی در این زمین را ببیند.

شهردار منطقه دو از پیشرفت ۷۲ درصدی این پروژه خبر داد و ابراز داشت: آبیاری زمین با روش کاملا استاندارد صورت گرفته است و امیدواریم با راهنمایی بزرگان ورزش اگر کاستی وجود دارد برطرف شود تا در ابتدای سال آینده از این زمین به صورت کامل بهره برداری شود.

مهدی نصیری عضو شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید گفت: جنوب شیراز ظرفیت‌های خوبی برای ورزش دارد و شهرداری منطقه دو در این زمینه‌ها فعال و پیگیر هست که امیدواریم با ظرفیتی که در شهرداری وجود دارد، زمین‌هایی تجهیز شود تا در اختیار محله‌ها قرار گیرد.

او ادامه داد: استعدادیابی برای تیم‌های شهر و کشور از محله‌ها شروع خواهد شد.

غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال کشور و شیراز نیز ضمن تشکر از شهرداری گفت: کاری که شهرداری منطقه دو انجام داده کار بزرگی است که امیدوارم در تمام محلات الگوبرداری شود و همه با نظم از آن استفاده کنند.

او ضمن تاسف مبنی بر نبود زمین چمن مناسب افزود: تاسف می‌خورم که شیراز زمین چمن ندارد و زمین حافظیه با زمین‌های دیگر استان‌ها مقایسه می‌شود و متاسفانه هنوز تیم فجر شهید سپاسی یک زمین چمن ندارد.

این پیشکسوت ورزش فوتبال کشور گفت: لذت می‌برم، زیرا جوان‌ها در این میادین به دنبال گناه و تباهی نمی‌روند.

انتهای پیام/