دکتر حبیب دانش منش ؛ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، طی پیامی فرارسیدن ۱۸ مهرماه سالروز تأسیس نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را به مدرسان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش آینه فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، دکتر حبیب دانش منش، با صدور پیامی فرارسیدن بیست و نهمین سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی را به مدرسان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تبریک گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس آمده است:

بسمه تعالی

سپاس خدای را که انسان آفرید و خرد را به او ارزانی داشت تا به مددش ره حق یابد و بر صراط مستقیم گام نهد و رستگار شود. و سلام و درود خدا بر خردمندانی که از باب عبادت، خدمت به خلق خدا را بستر رشد، تعالی و آسمانی شدن خرد ها قرار داده و  با تأسیس این دانشگاه نقشی بی نظیر در تعالی مهارت جامعه ایفاء شده است.

بیست و هشت سال از تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گذشت. در این سال های پر فراز و رشد دانشگاه، بسیاری از مردان و زنان این دیار اسلامی عمر با برکت خویش را صرف ایجاد،توسعه و ارتقای نظام آموزش مهارتی دانشگاه نمودند. برخی از آن تلاشگران مجاهد اینک در میان ما نیستند. دعا می کنم که خدای سبحان روحشان را شاد فرماید و آنانی که هستند زندگی شان پر از امید و شادی باشد.

اینک بر ماست که با همّت و تلاشِ صادقانه و مسئولانه دانشجویان عزیز، مدرسان بزرگوار و کارکنان شریف به رسالت این دانشگاه در عرصه پیشتازی علمی، قانونمداری، پاسخگویی، مأموریت‌گرایی، اخلاق مداری، خلّاقیت و کارآفرینی جامه عمل بپوشانیم. و این مهم صرفا با مشارکت و مساعدت همه مدرسان فرهیخته، همکاران عزیز و زحمتکش و دانشجویان گرامی محقق خواهد شد.

اینجانب ۱۸مهرماه بیست و نهمین سالروز تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی را به تلاشگران عرصه ی علم و دانش به ویژه مدرسان ، کارکنان و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس و دانشجویانی که به تازه گی به خانواده ی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس پیوسته اند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از تلاش ها و مجاهدت های همه سرورانی که به نوعی در ایجاد، توسعه و تحقق آرمان های این دانشگاه مؤثر بوده اند، تشکر و قدردانی می نمایم. در نهایت از خداوند متعال توفیق همگان را خواستارم به امید سرفرازی پاینده و نیک فرجامی خانواده بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )