مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه گفت: از ابتدای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تا کنون ۴۶۲ دستگاه تراکتور و کمباین در این شهرستان پلاک گذاری شده است

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، ایرج دهقانی با اشاره به اینکه عرضه سوخت و تردد خودروهای کشاورزی منوط به تشکیل پرونده اخذ پلاک است، تصریح کرد: در حال حاضر برای ۸۲ درصد از کمباین های فاقد پلاک و ۱۹۸ دستگاه تراکتور پرونده تشکیل داده اند.
این مقام مسئول ابراز کرد: با همکاری شرکت تعاونی تولید روستایی خوشه زرین خرامه به عنوان نماینده تعاونی تراکتورداران، مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی شهرستان به نمایندگی از شرکت تعاونی کمباین داران فارس و پلیس راهور، ماشین های کشاورزی ۲۸۵ نفر از متقاضیان دریافت پلاک بازدید شد.
به گفته وی طرح پلاک گذاری ماشین های خودگردان کشاورزی به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و هویت بخشی خودروهای کشاورزی انجام می شود.
دهقانی اظهار کرد: پلاک گذاری ادوات کشاورزی دغدغه سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی را برطرف ساخته و با سوخت رسانی به مصرف کننده واقعی به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مانع زدایی از بخش تولید جامعه عمل می پوشاند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه یادآور شد: این شهرستان با ۷۴۲ دستگاه تراکتور و ۵۶۰ دستگاه کمباین از ضریب مکانیزاسیون مطلوبی در استان فارس برخوردار است.