مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در استان فارس، پرونده‌ی ۹۶ درصد مستمری بگیران این نهاد در سامانه پالایش شده است.

محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال خبر داد.

او گفت: متقاضیان واجد شرایط و مددجویان جهت ثبت درخواست خود می‌بایست به نشانی soha.emdad.ir مراجعه و نام نویسی کنند. اطلاعات اولیه‌ی ثبت شده در سامانه به صورت خوداظهاری است.

مدیر کل امداد فارس گفت: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه‌هایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می‌شود.

او گفت: از ابتدای اجرای طرح مذکور، پرونده‌ی ۲۰۰ هزار و ۱۲۵ خانوار مددجو و غیرمددجو در ادارات کمیته امداد استان فارس در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، پرونده‌ی ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ خانوار معادل ۸۰ درصد کل پرونده‌ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.

بذرافشان گفت: همچنین از تعداد کل پرونده‌های ثبت شده، پرونده ۱۵۸ هزار و ۴۴۰ خانوار مربوط به مستمری بگیران این نهاد است که تعداد ۱۵۲ هزار و ۷۵۸ پرونده معادل ۹۶ درصد از کل پرونده‌های مستمری بگیران، پالایش شده است.

انتهای پیام/