نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اگرچه بحث واکسیناسیون امری مهم است اما باید دقت و وسواس لازم را در واردات واکسن به کشور داشته باشیم تا واکسن آلوده به مردم تزریق نشود

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس به نقل از فارس جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگرچه در بحث کنترل بیماری کرونا، واکسیناسیون امری مهم است اما باید دقت لازم را در واردات واکسن برای این منظور داشته باشیم.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید داشتند، واکسن باید از منبع و مرجع مطمئن به کشور وارد شود و در این زمینه باید دقت لازم صورت گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مردم ما علاوه بر بیماری کرونا درگیر مشکلاتی دیگری نظیر معیشت و… هستند و نباید با واردات واکسن آلوده و غیرمطمئن مشکلی به مشکلات کشور اضافه کنیم.

قادری خاطرنشان کرد: اگرچه تاکنون مورد آلوده‌ای در بحث واکسن‌های واردشده به کشور مشاهده نشده، اما باید دقت و وسواس زیادی در این بحث داشته باشیم تا مبادا شاهد اتفاق ناگواری در تزریق واکسن در کشور بیفتد.

وی افزود: امروز سلامت جامعه اولویت اصلی است و مسائل معیشتی و اقتصادی نیز در کنار آن از اهمیت زیادی برخوردار است و لذا باید برای خروج کشور از این وضعیت اهتمام جدی صورت گیرد و با دقت کافی امر واکسیناسیون را انجام دهیم.

اخیراً یک محموله واکسن کرونا از اسپانیا به کشور ژاپن صادر شده که به علت آلوده بودن واکسن‌های فروخته شده به کشور ژاپن، مردم این کشور دچار مشکل شده‌اند.

انتهای پیام/