عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد اعمال تحریم های ضدایرانی اخیر نشان می دهد آمریکایی ها در عمل اصرار و علاقه ای برای احیای برجام ندارند

به گزارش آینه فارس به نقل از خانه ملت، جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تحریم های اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: تحریم یا ایجاد محدودیت های غیرانسانی کلید واژه ای است که مقامات واشنگتن طی چهار دهه گذشته از آن استفاده های زیادی کرده اند تا به کشورمان آسیب بزنند که اقدامی خلاف حقوق بشری بشمار می رود.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه ایالات متحده دارای حسن نیت در مواجهه با کشورمان نیست و تلاش می‌کند سیاست چماق و هویج را اجرایی کند.

وی ادامه داد: در واقع آمریکایی‌ها در مقابل رسانه‌ها صحبت از لزوم احیای توافق برجام می‌کنند، اما در عمل اصرار و علاقه‌ای بر این موضوع ندارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: مقامات کاخ سفید بر اساس محاسبات اشتباه، اقدام ضدایرانی اخیر را انجام داده اند، زیرا تصور می‌کنند با تحریم جدید می‌توانند امتیاز جدید بگیرند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم آمریکایی‌ها دست از شیطنت بردارند و بجای چنینی اقدامات بی اثری، رویه درست در مذاکرات را سرلوحه کار قرار دهند