سرهنگ پاسدار قاسم علیپور گفت: در سرتاسر محور مقاومت بخصوص در موضوع حمایت و دفاع از ملت های مظلوم منطقه، نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذار و درخشان بوده است.

به گزارش آینه فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ پاسدار قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و جمعی از مردم ولایتمدار در شهرستان پاسارگاد برگزار شد
سرهنگ پاسدار علیپور در این مراسم با پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش اصلی و فرماندهی دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و مقابله با تروریست های تکفیری را بر عهده داشتند.
وی خاطرنشان کرد: شکست سنگین تروریست های تکفیری نقشه های پلید استکبار جهانی و صهیونیست ها برای منطقه را نقش بر آب کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: در زمانی که تروریست های تکفیری در حال جنایت و قتل عام ملت های سوریه و عراق بودند، سردار سلیمانی به میدان مبارزه وارد شد و با فرماندهی این شهید والامقام و سازماندهی نیروهای مقاومت شکست سختی به پیکره نیروهای تروریستی که مورد حمایت استکبار جهانی هم بودند وارد شد.
وی با اشاره به حضور فعال رزمندگان اسلام و جریان مقاومت در تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: در سرتاسر محور مقاومت بخصوص در موضوع حمایت و دفاع از ملت های مظلوم منطقه، نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذار و درخشان بوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: شهدا در راه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) قدم گذاشته اند و فرهنگ شهادت برآمده از آموزه های کربلا و عاشوراست.
سرهنگ پاسدار علیپور با بیان اینکه نیاز امروز جامعه مسئله مهم الگو و شاخص است، خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی باید بعنوان راهنما و الگوی زندگی برای نوجوانان و جوانان کشور تبیین شود و این شهید والامقام نمونه ای برتر از تربیت یافتگان انقلاب اسلامی است.