یزدانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در نشست مدیریت بحران و هماهنگی راهداری زمستانی استان فارس اعلام کرد: تردد ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در زمان بارش بدون زنجیر چرخ ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، در این نشست که به منظور تعامل و هماهنگی سراسری ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ها بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، معاونان، رؤسای ستادی و همه رؤسای ادارات شهرستان ها برگزار شد، علی یزدانی، معاون حمل و نقل این اداره کل گفت: به تمام شرکت های حمل ونقل کالا ابلاغ شده است در شرایط بارش از صدور بارنامه برای ناوگان حمل و‌نقل کالا بدون زنجیر چرخ بخصوص در محورهای شریانی و حساس خودداری کنند و در صورت بروز تخلف، با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی همچنین گفت: تمام مدیران فنی شرکت های کالا و مسافر برون شهری استان نیز ملزم به کنترل دقیق ناوگان قبل از حرکت از لحاظ موارد ایمنی می باشند.

معاون حمل و‌نقل اداره کل راهداری و حمل و‌نقل جاده ای فارس افزود : به این ترتیب تلاش میکنیم در روزهای پیش رو و با وجود بارش های پیش بینی شده هم در حوزه حمل ونقل کالا و هم در ارتباط با حمل و نقل مسافر امنیت کامل را در جاده های استان جهت عبور و مرور کاربران جاده ای برقرار کنیم.

یزدانی در پایان تأکید کرد: از تمامی رانندگان تقاضا داریم در محورهای مواصلاتی فارس با توجه به بارشهای پیش رو و لغزندگی جاده‌ها نکات ایمنی رانندگی را رعایت کنند.

لازم به ذکر است رانندگان محترم می توانند قبل از سفر از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از وضعیت جوی راه های استان مطلع شوند.