معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: خدمات‌دهی سرویس مدارس شیراز در سال تحصیلی جدید توسط ٢۴ شرکت انجام می‌شود که پس از طی فرآیند قانونی به اداره کل آموزش‌وپرورش معرفی‌ شده‌اند

به گزارش آینه فارس ، هادی شه‌دوست شیرازی اظهار کرد: خدمات‌دهی سرویس مدارس شیراز در سال تحصیلی جدید توسط ٢۴ شرکت انجام می‌شود که پس از طی فرآیند قانونی به اداره کل آموزش‌وپرورش معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: خودروهای فعال سرویس مدارس دارای برچسب الکترونیکی صلاحیت خودرو و شناسایی راننده بوده و در سامانه ملی سپند ثبت‌ شده‌اند.

والدین قبل از آغاز مدارس ثبت‌نام سرویس مدارس را انجام دهند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با درخواست از والدین برای ثبت‌نام سرویس مدرسه فرزندان خود از طریق سایت رسمی و مورد تأیید آموزش‌وپرورش قبل از بازگشایی مدارس، تصریح کرد: درصورتی‌که ثبت‌نام سرویس مدارس به‌موقع صورت پذیرد ساماندهی خودروها بدون مشکل انجام و اطلاع‌رسانی برنامه سرویس‌دهی از طریق آموزش‌وپرورش به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شه‌دوست شیرازی اضافه کرد: از والدین دانش‌آموزان تقاضا داریم برای مدیریت ترافیک در هفته اول و دوم مهرماه که آغاز سال تحصیلی جدید مدارس است از خودروی شخصی استفاده نکنند و فرزندان خود را با سرویس به مدرسه بفرستند.

وی از خدمات‌دهی رایگان مترو شیراز در سه روز نخست مهرماه خبر داد و گفت: هرسال بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و در راستای رفاه حال دانش‌آموزان عزیز خدمات مترو رایگان است و خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز نیز با تمام ظرفیت انجام می‌شود.