معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به حضور جمعیت گسترده پناهندگان در استان و جذب اعتبارات از نهاد‌های بین المللی، گفت: حضور پناهندگان می‌بایست برای کشور حاوی دستاورد باشد.

اسماعیل محبی پور در مراسم معارفه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز بصیرت در ۹ دی ماه خاطر نشان کرد: فتنه فریب خوردگان سال ۸۸ با حضور آگاهانه و خردمندانه میلیونی مردم در روز ۹ دی خنثی شد و توطئه دشمنان این مرزو بوم ناکام ماند.

او ایجاد و ادامه آن فتنه را موجب ضرر اقتصادی به کشور و مردم دانست که موجب لغو قرارداد‌های اقتصادی و خروج سرمایه از کشور شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس لزوم آگاهی و بصیرت مستمر مردم را یادآور شد و گفت: تشخیص حق از باطل اکتسابی است و از این مسیر بهشت و جهنم انسان‌ها مشخص می‌شود و می‌بایست مردم با آگاهی، مصلحت کشور را در مواقع حساس تشخیص دهند و موضع خود را مشخص کنند تا در دام و سواستفاده این فضا‌های فریب قرار نگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: فتنه منجر به جنگ در سوریه مشابه فتنه ایران بود، اما قدرت نظام ایران اسلامی و آگاهی و بصیرت مردم متدین آن را خنثی کرد، اما در سوریه با مداخله کشور‌های خارجی این فتنه تشدید شد و در این شرایط سخت بود که حاج قاسم متبلور شد و شرایط را به نفع جبهه مقاومت رقم زد و این شخصیت عظیم پس از بیش از ۴۰ سال خدمت صادقانه و شجاعانه برای کشور به طور ناجوانمردانه به شهادت رسید و راه مکتب این سردار بزرگ ادامه خواهد داشت.

محبی پور حضور جمعیت گسترده پناهندگان در استان فارس و جذب اعتبارات بیشتر از نهاد‌های بین المللی کمک کننده به پناهندگان جهت توسعه استان متذکر شد و گفت: حضور پناهندگان می‌بایست برای کشور حاوی دستاورد باشد.

او در ادامه ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات ارزشمند سید علاءالدین کراماتی مدیر کل پیشین این اداره کل گفت: شخصیت ایشان علمی است و از جمله مسئولانی هستند گه نگاه علمی به مسائل حوزه‌های تخصصی خود دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس شخصیت محمد علی خادم الرسول به عنوان مدیرکل جدید را مومن با اخلاق و با تجربه مؤثر در همین حوزه توصیف کرد و برای وی در مسند جدید آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم، محمد علی خادم الرسول به عنوان مدیرکل جدید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس معارفه و از زحمات سید علاءالدین کراماتی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/