«آینه فارس» با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان فارس و خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان در نظر دارد نسبت به مصاحبه و ساخت مستندی از خاطرات مردمی سفر رهبری به فارس اقدام کند، در همین راستا از عکس‌های گرفته شده این سفر تعدادی انتخاب شده است؛ درصورت شناخت افراد حاضر در این عکس‌ها، جهت انجام مصاحبه با آن‌ها به شماره 09211728125 اطلاع دهید.

رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۱ اردیبهشت در جمع صدها هزار نفری مردم این شهر فرمودند: «شیراز در طول قرنهاى گذشته، استعداد انسانى خود را تقریباً در همه‏ى زمینه ‏هاى علمى به اثبات رسانده است؛ همچنین در زمینه‏ هاى اجتماعى و دینى و آن چیزى که به سرنوشت ملتها مربوط مى‏ شودهم – یعنى تصمیم و عزم ملى – استان فارس و شهر شیراز یک تاریخ برازنده و برجسته‏ اى دارند. هرچه انسان به تاریخ شما بیشتر دقت مى‏کند، اوج فرزانگى این مرز و بوم و مردم این منطقه را بیشتر درمى‏ یابد؛ از جنبه ‏ى دینى – که من باز هم روى این مسئله تأکید خواهم کرد – مرقد جناب احمدبن‏ موسى و برادران بزرگوارش و دیگر امامزاده ‏هاى خاندان پیغمبر، یک نشانه‏ ى بسیار مهمى است».

مردم‌فارس هیچگاه فراموش نمی‌کنند که سرزمین فارس از ابتدای صبح ‪۱۱ اردیبهشت ماه حال و هوای دیگری به خود گرفت، آنگاه که خبر مسرت بخش ورود رهبر معظم انقلاب منتشر شد اشتیاق برای دیدن رهبر، شوری وصف ناپذیری در حلقه منتظران خلق کرد، انگار همه آمده بودند، گرچه مسیر استقبال از معظم‌له ابتدای چهار راه زند، خیابان سعدی به طرف میدان قائم ( اطلسی) و ورزشگاه حافظیه اعلام شده بود، اما حلقه اشتیاق منتظران بسیار زودتر از چهارراه زند خودروی حامل رهبری را در آغوش گرفت.

 نخستین روز سفر معظم‌له با زیارت مزار گلزار شهدای شیراز و ملاقات عمومی با مردم فارس در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد.

 پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان فارس و خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان در نظر دارد نسبت به مصاحبه و ساخت مستندی از خاطرات مردمی این سفر اقدام کند.

در همین راستا از عکس‌های گرفته شده این سفر تعدادی انتخاب شده، اگر شما افراد حاضر در این عکس‌ها را می‌شناسید جهت انجام مصاحبه با آن‌ها به شماره ۰۹۲۱۱۷۲۸۱۲۵   اعلام کنید.

اگر تصویر شما در این عکس ها نیست اما از آن روزها خاطره ای در ذهن دارید نیز به ما اطلاع دهید.