استیلی گفت: دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی، راه و اهداف این شهید هم ترور می شود اما اینک مکتب شهید سلیمانی زنده است.

حمید استیلی سرمربی سابق تیم فوتبال امید کشور در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه عاشق وطن بود، گفت: شخصیت و منش حاج قاسم قابل توصیف نیست چرا که بی نظیر بود اما می توان گفت که تمام تلاشش در جهت خدمت به مردم و کشور بود.

وی ادامه داد: خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی برای مردم ایران خبر شوکه کننده ای بود و در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شاهد حضور میلیونی مردم کشورمان بودیم و می توان گفت حاج قاسم با رفتنش دل همه مردم ایران را سوزاند.

بنابه گفته استیلی، دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی، راه و اهداف این شهید هم ترور می شود اما اینک مکتب شهید سلیمانی زنده است و دشمن هرگز قدرت تقابل با این تفکر و مکتب را نخواهد داشت چرا که جایگاه شهید سلیمانی در قلب و دل مردم است و به همین راحتی نمی توان ریشه های این محبت را خشکاند.

زننده گل قرن به آمریکا در جام جهانی فوتبال ۱۹۹۸ به بیان اینکه استکبار ستیزی جزو شاخصه های بارز حاج قاسم بوده است، تاکید کرد: سردار سلیمانی شخصیتی بزرگ ، دوست داشتنی، فداکار بود و یقینا اگر سردار مقاومت نبود، استکبار جهانی با نفوذ در منطقه می توانست به راحتی اهداف و توطئه هایش را پیاده سازی کند.

وی در پایان گفت: یاد و خاطره سردار دلها ابدی است و فراموش نمی شود و باید تلاش نمود تا راه و اهدافش برای نسل امروز و آینده تبیین شود و دشمن باید بداند که اگر یک حاج قاسم را به شهادت رسانده، اکنون میلیون ها حاج قاسم در ایران آماده مقابله با توطئه های آنان هستند.

انتهای پیام/ح