همزمان با هفته کتاب، نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان عضو کتابخانه شهروند فسا در کتابخانه عمومی کودک و نوجوان شهروند برپا شده است.

آینه فارس: محمدحسین فیروزی در این باره گفت: همزمان با هفته کتاب، نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان عضو کتابخانه شهروند فسا در کتابخانه عمومی کودک و نوجوان شهروند برپا شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: در این نمایشگاه تعداد ۲۶ اثر نقاشی از ۱۷ هنرآموز کودک و نوجوان کتابخانه به نمایش گذاشته شده است. وی درباره اهداف این برنامه فرهنگی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانایی‌های کودکان و نوجوانان در زمینه نقاشی که در رده‌ های سنی ۴ تا ۱۵ ساله در سبک های سیاه قلم و مداد رنگی در طول تابستان امسال فعالیت و آموزش‌دیده‌اند، برپا شده است. و خانواده ها از نزدیک شاهد نتایج موفقیت شرکت فرزندان خود در دوره های هنری آموزی می باشند.

فیروزی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه مى توانند تا سوم آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ به کتابخانه عمومی «کودک و نوجوان شهروند» فسا، واقع در بلوار صاحب الزمان(عج)، بوستان کتاب مراجعه کنند.این نمایشگاه با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا و با حضور محمدصادق صفرپور شهردار فسا و جمعی از اعضای کتابخانه افتتاح گردید.