فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل زیر گرفتن و مجروحیت مأموران یگان امداد شهرستان شیراز خبر داد

به گزارش آینه فارس، سردار “رهام بخش حبیبی”، اظهار داشت: حدود ساعت ۲ بعدازظهر روز گذشته (۲۴ آبان ماه)، در پی فراخوان های رسانه های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیر مجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی شیراز مستقر شدند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مجروح شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی، خودرو متوقف و راننده دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایتبخش اعلام شده است، گفت: هدف مأموران پلیس برقرای نظم وامنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با کسانی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض داشته باشند، برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.