آیین معارفه و اعطای حکم سرپرستی شهرداری شیراز به محمد علی راضی با حضور رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر و قائم مقام و معاونان شهرداری شیراز برگزار شد.

محمد مهدی طاهری رییس ششمین دوره شورای شهر شیراز، با یاد کردن به نیکی از شهردار سابق شیراز گفت: از زحمات حیدر اسکندرپور، شهردار پیشین شیراز تقدیر می‌کنیم و به دلیل بحران کرونا برگزاری جلسه تکریم و تجلیل از شهردار و شورای اسلایم پنجم شیراز دچار محدودیت شدیم.

او افزود: کار کردن در سازمان به معنای انجام کار گروهی است و دوران سرپرستینیز یک زمان کوتاه برای ارزیابی بلوغ سازمانی مجموعه شهرداری و خدمت به مردم به دور از نگاه سیاسی است.

رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: مدیران شهرداری به دنبال حل مسائل شهر هستند و عوض شدن شهردار و تعیین سرپرست تاثیری بر خدمت رسانی ندارد و تقسیم بندی پروژه‌ها با توجه به محدودیت منابع بسیار مهم است.

محمدعلی راضی نیز در این مراسم با تاکید بر شهرداری به عنوان نهادی وظیفه گرا و تخصصی برای ارائه خدمات به شهروندان گفت: برای مردم که نگاه سیاسی و حزبی ندارند، کیفیت خدمات ارائه شده مهم است.

سرپرست شهرداری شیراز افزود: باید در این دوران با رفتار حرفه‌ای و نگاه غیرسیاسی برای رشد شهر و رضایت شهروندان تلاش کنیم.

محمدهادی هاشم پور معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز نیز در این نشست بیان کرد: شهرداری یک سیستمی کاربلد و توانمند است و در حال حاضر مشکل بزرگی از نظر مالی و اجرایی نداریم و کار‌ها در حال انجام است.

اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز گفت: نیرو‌های شهرداری همبستگی خوبی دارند و مطابق فرمان مدیر ارشد خود حرکت می‌کنند و اگر شورای اسلامی شهر شیراز در کوتاه مدت سیاست کلان مورد نظر خود را به نیرو‌های شهرداری ابلاغ کند، مدیران و نیرو‌های شهرداری می‌توانند اقدامات تاثیرگذاری انجام دهند.

مرتضی جعفری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به آغاز ماه محرم عنوان کرد: از مهمترین مناسبت‌های ما برگزاری مراسم ماه محرم است و تلاش می‌کنیم با تخصیص بودجه مناسب، شهر را متناسب با این ماه فضاسازی کنیم.

محمدرضا محمدحسن پور معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با تاکید بر ۲۴ ساعته بودن کار در شهرداری گفت: همگی متوجه کار نکردن در حوزه خدمات شهری می‌شوند و اگر یک روز کار در این حوزه انجام نشود کاملا مشخص است.

مسعود طهماسبی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در این نشست گفت: نحوه واگذاری اتوبوس‌ها نیاز به تعیین تکلیف جدید از طرف شورای اسلامی شهرش شیراز دارد که لایحه آن با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم تقدیم این شورا شده است.

جواد بهادری معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز با تاکید بر لزوم اولویت بندی در حوزه شهرسازی در شیراز عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های مطلوب شیراز برای رشد و توسعه این شهر استفاده کنیم و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز در حال حاضر ارتباط خوبی با دستگاه‌های مرتبط دارد.

انتهای پیام/