نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل دولت قوی با انتصاب مدیران ضعیف غیر ممکن است

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصاب برخی مدیران ضعیف در دستگاه‌های اجرایی استان فارس، گفت: تشکیل دولت قوی با انتصاب مدیران ضعیف غیر ممکن است.

او با بیان این که مدیران ضعیف نمی‌توانند اهداف بلند و توسعه پایدار را رقم بزنند، افزود: متاسفانه شاهد برخی انتصاب‌های ضعیف و دور از انتظار در استان هستیم که این انتصاب‌ها جز ضربه زدن به بدنه دولت و بی اعتمادی مفرط، حاصلی نخواهد داشت.

او با بیان این که تعداد نیرو‌های زبده و شایسته در جریان انقلابی کم نیست، گفت: به کارگیری این نیرو‌ها در مناصبی که سزاوار است، خود یک هنر مدیریتی است که ناشی از شناخت صحیح از اشخاص، مسائل مهم و نیاز‌های حیاتی استان دارد.

عزیزی با اشاره به نقش مدیران قوی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای تاکید کرد: آنچه امروز واضح است، این است که با این رویه انتخاب برخی مدیران ضعیف و ناکارآمد، اهداف توسعه‌ای استان به هیچ وجه محقق نخواهد شد چراکه کار‌های بزرگ را باید به دست مدیران بزرگ سپرد.

نماینده شیراز و زرقان تصریح کرد: امروز استان فارس از عقب ماندگی‌های مفرطی در حوزه زیرساخت‌ها رنج می‌برد که اگر مدیران کارآزموده، متبحر و قدرتمند در راس دستگاه‌های اجرایی قرار نگیرند، این عقب ماندگی‌ها نیز همچنان باقی خواهد ماند