همایش ملی زن و مدیریت معنوی بحران با مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس و همکاری مراکز دانشگاهی و علمی، ۲۵ آبان، ۱۴۰۱ در شهر شیراز برگزار می‌شود.

مجتبی دهقان پور سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در نشست برگزاری نمایشگاه های کشاورزی با اشاره به اهمیت تشکیل میز گفتگو به منظور استفاده از تجربیات سرمایه گذاران موفق، گفت: برای ارتقای فکر اقتصادی افراد گام برداریم چرا که اقتصاد می تواند شاکله تولید را استحکام ببخشد.

او گفت: فعال کردن یک دیپلماسی، معرفی محصولات، استفاده از تجارب موفق و انتقال فناوری های نوین به گروه مخاطب و استفاده از دست آموزه های ناشی از فعالیت‌ها در حوزه های تخصصی از رسالت نمایشگاه ترویجی است.

دهقان پور گفت: گفتگو بین فعالان و کنشگران بخش زمینه فعال کردن دیپلماسی اقتصادی را فراهم می سازد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به ضرورت بررسی میزان اثرگذاری برگزاری نمایشگاه پس از اتمام کار نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: باید اثربخشی اقدامات را بالا ببریم و به سمت کیفی سازی حرکت کنیم.

او گفت: نمایشگاه گلخانه، باغبانی و تجهیزات وابسته به گیاهان دارویی و صنایع وابسته از دوازدهم تا پانزدهم بهمن ماه و نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی ، تبدیلی و ماشین آلات وابسته در همان تاریخ نمایشگاه بین المللی دام ، طیور ، آبزیان و صنایع وابسته با تاریخ برگزاری از بیست و هشتم بهمن ماه تا اول اسفندماه از جمله نمایشگاه های پیش رو در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ت