رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: امسال و با توجه به موج چهارم ویروس کرونا از ظرفیت رسانه‌های گروهی و فضای مجازی برای بزرگداشت روز جهانی قدس استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، حجت‌الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در نشستی مجازی گفت: امسال و با توجه به موج چهارم ویروس کرونا برخلاف سالیان قبل تجمع یا برنامه میدانی، راهپیمایی خودرویی و موتوری روز قدس برگزار نمی‌شود و از ظرفیت رسانه‌های گروهی و فضای مجازی برای بزرگداشت روز جهانی قدس استفاده خواهیم کرد.

او ضمن برشمردن حساسیت روز قدس امسال به دلیل ابراز تمایل برخی از کشور‌های عربی به رژیم صهیونیستی و کم کردن حساسیت صهیونیست‌زدایی در منطقه همچنین ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌ای کشور و شهادت سردار سلیمانی که رد پای رژیم اشغالگر در آن دیده می‌شود، از مجازی برگزار شدن این روز خبر داد.

رضایی روز قدس را یک روز حیاتی برای جهان اسلام دانست که برنامه‌های گرامیداشت آن تعطیل شدنی نیست و بهترین ظرفیت و فرصت برای انجام این کار استفاده از فضای مجازی است.

او حضور مردم در راهپیمایی مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست‌های تبیینی مجازی و پاسخگویی به برخی از شبهات درباره حمایت ایران از کشور‌های مظلوم اسلامی مانند یمن و فلسطین را بخشی از برنامه‌های امسال عنوان کرد.

رضایی با بیان اینکه برخی گمان کردند که با وجود بیماری منحوس کرونا روز قدس تحت شعاع قرار می‌گیرد و کمرنگ می‌شود، گفت: این موضوع هرگز اتفاق نخواهد افتاد و نظام جمهوری اسلامی هرگز مقابل اسرائیل و حمایت از مقاومت که هم ارزش دینی و انسانی دارد و یک تکلیف الهی است، کوتاه نمی‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس معتقد است که ترویج و بسط فرهنگ مقاومت و انتفاضه و قدس باید همیشه به عنوان یک اصل خود را نشان دهد و جنایات رژیم صهیونیستی باید افشا شود.

او اعلام کرد: اتحادی که امروز بین آمریکا، اسرائیل و برخی از کشور‌های عربی به وجود آمده برای دین اسلام و مسلمانان خطرناک است که در نشست‌های مجازی به آن پرداخته می‌شود.

رضایی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس در روز پنجشنبه در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) و برگزاری یک برنامه در ساعت ۱۸:۳۰ بدون حضور مردم خبر دادکه به صورت زنده از شبکه فارس پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس همچنین به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قدس رهبر ساعت ۱۱ اشاره کرد که از شبکه‌های مختلف پخش و موضع نظام اسلامی در بیانات ایشان مشخص می‌شود.

او بیان کرد: مردم شریف استان فارس میتوانند با مراجعه به سایت Hozoremajazi.com ضمن شرکت در راهپیمایی مجازی روز جهانی قدس از سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری پیش بینی شده برای بزرگداشت روز جهانی قدس بهرمند شوند.

انتهای پیام