با هدف استفاده بهینه از تخت‌های بیمارستانی ، بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کووید (Opat) در شهر شیراز آماده سازی، تجهیز و راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: با توجه به افزایش مراجعان و بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و به منظور استفاده بهینه از تخت‌های بستری در بیمارستان‌ها شهر شیراز، بزرگترین مرکز بستری موقت بیماران کووید (Opat) در در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س)، ورودی بیمارستان نمازی شیراز آماده سازی، تجهیز و برای راه اندازی به نماینده معاونت درمان دانشگاه تحویل شد.
دکتر علی اکبری راه اندازی این مرکز را در مدیریت تخت‌های بیمارستانی و ارائه خدمات به بیماران سطح دو و سه مبتلا به کووید۱۹ که نیازمند به بستری در بیمارستان‌ها هستند، تاثیرگذار دانست.
مدیر امور پشتیبانی دانشگاه نیز در این زمینه توضیح داد: آماده سازی و تجهیز مرکز پشتیبان مراقبت از بیماران کووید (Opat) در شهر شیراز با تلاش شبانه روزی کارکنان زیر مجموعه این مدیریت شامل کارکنان انبار مرکزی، تدارکات مرکزی، تاسیسات، خدمات و واحد حمل و نقل، در کمترین زمان انجام شد.
علیرضا قاسمی ابراز امیدواری کرد راه اندازی این خدمت بزرگ بتواند گامی موثر در مسیر توسعه اقدامات مقابله با کرونا و ریشه کنی هرچه سریع‌تر این بیماری باشد