معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: از ۱۵ بهمن اکران فیلم‌های جشنواره فجر در شیراز آغاز خواهد شد و این برنامه تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

بهروز مرامی در جلسه هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز، با بیان اینکه دریافت بلیت برای فیلم‌های این جشنواره از طریق سامانه https://www.irantic.com و https://cinematicket.org و همچنین https://www.gisheh7.ir ممکن خواهد بود، گفت: سینماها به واسطه شرایط شیوع کرونا، تنها با ۳۰ درصد ظرفیت پذیرای مخاطبان فیلم‌های فجر خواهند بود.

مرامی افزود: امکان اهدای بلیت به هنرمندان و فرهنگوران، همانند دوره‌های گذشته، وجود ندارد لذا علاقه‌مندان راسا از طریق سامانه اعلام شده نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه زمان بلیت‌فروشی شیراز همزمان با دیگر شهرستان‌ها اعلام خواهد شد، تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها اکران فیلم‌های بیستمین جشنواره فجر در سه نوبت انجام می‌شود.

معاون هنری ارشاد فارس با یادآوری اینکه سینما ایران و هنر شهر آفتاب به عنوان محل اکران فیلم‌های این جشنواره مشخص شده است، گفت: در مجموع اکران فیلم‌ها ۱۶ سانس در سینما ایران و ۳۲ سانس در هنرشهر آفتاب انجام می شود.

مرامی تاکید کرد که با هماهنگی‌های انجام شده، رعایت کامل اصول بهداشتی مخصوص زمان شیوع کرونا در زمان اکران این فیلم‌ها در اولویت قرار دارد.

بر این اساس، فیلم‌های شیشلیک (محمدحسین مهدویان)، تی تی (آیدا پناهنده)، گیجگاه (عادل تبریزی)، بی همه چیز (محسن قرایی)، زالاوا (ارسلان امیری)، ستاره بازی (هاتف علیمردانی)، مصلحت (حسین دارابی)، خط فرضی (فرنوش صمدی)، تک نیرانداز (علی عفاری)، مامان (آرش انیسی)، رمانتیسم عماد و طوبا (کاوه صباغ زاده)، روشن (روح الله حجازی)، منصور (سیاوش سرمدی)، روزی روزگاری آبادان (حمیدرضا آذرنگ)، ابلق (نرگس آبیار) و یدو (مهدی جعفری) از بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سالن‌های زرد و نارنجی سینما شهر آفتاب در ساعت‌های ۱۵،۳۰ و ۱۸،۳۰ و همچنین سالن سینما ایران همزمان با ساعت یاد شده به نمایش در می‌آید.

فیلم زالاوا برای گروه سنی ۹+ سال، ستاره بازی ۱۲+ سال و ابلق ۱۵+ سال پخش خواهد شد.

انتهای پیام/