پلتفرم Threads قابلیت‌ها و ویژگی‌های پنهانی دارد که برای کار با آن باید از آن قابلیت‌ها مطلع بود

۴ ویژگی پنهان Threads که باید در مورد آن‌ها دانست

از زمان معرفی Meta’s Thread این پلتفرم روز به روز محبوب‌تر شده است.

این برنامه با همکاری اینستاگرام کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد فالوئرها، جزئیات پروفایل و … را همگام‌سازی کنند.

این رقیب توییتر ویژگی‌های اصلی مانند امکان ارسال به‌روزرسانی‌های متنی، اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیو‌ها با دیگران را ارائه می‌کند؛ اما با این حال برخی از ویژگی‌ها وجود دارند که ممکن است ندانید.

قابلیت فالوی سریع در Threads دنبال کنید

Threads یک ویژگی دنبال کردن سریع دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت سایر کاربران را در این پلتفرم دنبال کنند.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون باز کردن پروفایل خود و کلیک بر روی دکمه Follow، کاربران دیگر را دنبال کنند.

برای دنبال کردن آن‌ها می‌توانید به سادگی روی علامت + در کنار دسته کلیک کنید تا آن‌ها را دنبال کنید.

انتشار یک موضوع جدید

برای ارسال یک موضوع جدید، کاربران باید روی نماد + در پایین کلیک کنند؛، اما برای ایجاد سلسله موضوعات تازه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه Add to Thread کلیک کنید تا موضوع دوم اضافه شود که مانند توییت‌های متعدد زیر یک توییت است؛ اما متا این کار را ساده‌تر کرده است. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که سه بار اینتر را روی صفحه کلید خود بزنند تا یک زیر رشته جدید ایجاد کنند.

بی صدا کردن فعالیت کاربران

اگر نمی‌خواهید هر بار که کاربری یک موضوع جدید پست می‌کند به شما اطلاع داده شود، Threads این گزینه را دارد که فعالیت افراد را بی‌صدا کنید.

روی منوی سه نقطه در یک پست از حساب موضوعی که می‌خواهید نادیده بگیرید کلیک کنید، از لیست کشویی گزینه بی‌صدا را انتخاب کنید.

۴ ویژگی پنهان Threads که باید در مورد آن‌ها دانست

کلمات پنهان

Threads همچنین دارای گزینه اختصاصی کلمات مخفی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با مراجعه به صفحه حریم خصوصی از پروفایل خود و یافتن گزینه کلمات پنهان، پاسخ‌های توهین آمیز و همچنین پاسخ‌هایی با کلمات و عبارات خاص را مخفی کنند