طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، طی ۱۰ ماهه امسال ۱۸۰۶ خانواده از مددجویان استان فارس کمک هزینه خرید یا احداث مسکن و یا تکمیل واحد خود را دریافت کردند.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، ۱۲ بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۵۶۳۷ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، افزود: به منظور تعمیر، تکمیل و باز سازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان ۷۷۷ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: ۱۸۰۶ خانواده از مددجویان استان فارس کمک هزینه خرید یا احداث مسکن و یا تکمیل واحد خود را دریافت کردند؛ همچنین از تعداد آمار مذکور (۱۸۰۶ خانوار)۱۱۸۱ خانواده توانستند با تکمیل تفاهم‌نامه ۳۵۰۰ واحدی مسکن محرومین در ۱۰ ماهه امسال خانه‌دار شوند.

بذرافشان همچنین گفت: در ۱۰ ماهه امسال  ۱۰۶۴ واحد مسکن روستایی و شهری در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند. همچنین برای ۲۳۷۴ واحد مسکن مددجویی نیز حمام و سرویس بهداشتی احداث شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: تفاهم نامه مشترکی جهت احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی فی ما بین کمیته امداد و سپاه پاسداران در سطح کشوری به امضا رسیده است که در فاز اول آن ۱۵۰ واحد در استان فارس درحال ساخت است.

وی ادامه داد: همچنین در تفاهم‌نامه‌های دیگری فی مابین کمیته امداد و بنیاد مستضعفان ۱۷۰ واحد و فی مابین کمیته امداد و گروه صنعتی گلرنگ نیز ۳۰ واحد در حال احداث است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سه تفاهم‌نامه همکاری و مساعدت لازم را داشته است.

بذرافشان در پایان گفت: ۴۳ خانوار از مددجویان تحت حمایت این نهاد که در حوادث منازل آنان دچار آسیب شده بود؛ خسارت عمرانی ناشی از این اتفاق به این افراد پرداخت شده است.

انتهای پیام