صبح امروز با حکم استاندار فارس عبدالعظیم خادم الحمزه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس منصوب شد. 

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، یکی از مدیران اقتصادی دولت روحانی و از فعالین ستاد مرکزی تدبیر و امید در سال ۱۳۹۶، امروز به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس معرفی شد.پیش از این ساسان مبینی دهکردی مدیرکل سابق دیوان محاسبات در مهرماه سالجاری به این سمت منصوب شده بود که براساس شنیده ها به دلیل کاهش حقوق و مزایای خود پس از این انتصاب، از این سمت کناره گیری نموده است.

آنچه که اکنون از درجه اهمیت بالایی برخوردار است پایان مدیریت ناکارآمد و روی کارآمدن دولتی انقلابی است.
اما سوال مهم مردم اینجاست که چرا باید مسئولینی که در دولت گذشته و قریب به ۸ سال نتوانستند گامی در شکوفایی اقتصاد کشور و به تبع استان فارس بردارند، دوباره در سمت های مهم و حساس بکارگیری می شوند؟

انچه که اکنون از درجه اهمیت بالایی برخوردار است پایان مدیریت ناکارآمد و روی کارآمدن دولتی انقلابی است.

اکنون از دولت فسادستیز آیت اله رئیسی انتظار می رود که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه دردمند را مرتفع نماید و مقداری از آلام و رنج های اقشار محروم و مستضعف جامعه که به دلیل تحریم های ظالمانه و سوء مدیریت مدیران دولت گذشته رنج های فراوانی را متحمل شده اند تسکین بخشد.

امید این مردم به تغییر رویه ایست که سفره هایشان را کوچک کرده است.
مردم امید دارند تا کسانی که آنها را با مشکلات فراوان رها نموده بودند و مدیریت ناکارآمدشان منجر به تحریم سفره های معیشتان شدند را عزل نموده و مدیرانی با درایت و کاردان را جایگزین آنها نمایید.

اینک از گوشه و کنار زمزمه هایی به گوش می رسد که مدیران نالایق دولت گذشته با چنگ انداختن به صاحبان قدرت و ثروت ، با متوسل شدن به سفارش این  و آن سعی می کنند تا میز قدرت‌شان را حفظ نمایند!

برخی مدیرانی که تا دیروز در تمامی ظلمی که در این سالها بر مردم نجیب ایران اسلامی مان رفت سهیم و شریک بودند، امروزه به یک باره جهادی و انقلابی شده و خود را حامی و دلداده مردم و انقلاب قلمداد می کنند!

آنهایی که تا دیروز کارکنان دولت در استان را از شرکت در مراسمات ۱۳ آبان و ۱۶ آذر منع می کردند امروز به یکباره در صف اول مراسمات این ایام الله حاضر می شوند!

انچه که امروز این افراد دنبال می کنند خدمت به مردم پ نظام نیست بلکه در دست داشتن قدرتی است که آنها را حریص کرده و حاضر به واگذاری ان نیستند.

مردم انقلابی فارس اکنون از استاندار و انقلابی استان انتظار دارند تا بدون ملاحظه سفارشات و ملاحظات سیاسی تمامی مدیران ناکارآمد دولت گذشته را در استان فارس عزل نموده و روح دولت انقلابی و فسادستیز آیت لله دکتر رئیسی را در استان فارس جاری و ساری سازد

انتهای پیام/ح