فرماندار سابق کازرون در دولت روحانی به عنوان فرمانداری ویژه لارستان معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، مراسم معارفه فرماندار شهرستان ویژه لارستان آقای دکتر داریوش دهقان فرماندار سابق شهرستان ویژه کازرون در دولت روحانی دوشنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۰ صبح در محل فرمانداری ویژه شهرستان لارستان برگزار می‌گردد.

پیش از این رئیس جمهور در سفر استان لرستان گفته بود: از بانیان وضع موجود نباید استفاده شود.
حال سوال مهم مردم اینجاست که چرا باید مسئولینی که در دولت گذشته و قریب به ۸ سال نتوانستند گامی در شکوفایی اقتصاد کشور و به تبع استان فارس بردارند، دوباره در سمت های مهم و حساس بکارگیری می شوند؟
انچه که اکنون از درجه اهمیت بالایی برخوردار است پایان مدیریت ناکارآمد و روی کارآمدن دولتی انقلابی است.

اکنون از دولت فسادستیز آیت اله رئیسی انتظار می رود که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه دردمند را مرتفع نماید و مقداری از آلام و رنج های اقشار محروم و مستضعف جامعه که به دلیل تحریم های ظالمانه و سوء مدیریت مدیران دولت گذشته رنج های فراوانی را متحمل شده اند تسکین بخشد.

امید این مردم به تغییر رویه ایست که سفره هایشان را کوچک کرده است.
مردم امید دارند تا کسانی که آنها را با مشکلات فراوان رها نموده بودند و مدیریت ناکارآمدشان منجر به تحریم سفره های معیشتان شدند را عزل نموده و مدیرانی با درایت و کاردان را جایگزین آنها نمایید.

اینک از گوشه و کنار زمزمه هایی به گوش می رسد که مدیران نالایق دولت گذشته با چنگ انداختن به صاحبان قدرت و ثروت ، با متوسل شدن به سفارش این  و آن سعی می کنند تا میز قدرت‌شان را حفظ نمایند!