سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: تا زمانی که تجاوزات اسرائیل متوقف نشود، به حملات خود با کیفیت بیشتر به رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در مواجهه با تجاوزات شنیع اسرائیل و آمریکا به نوار غزه، لازم بود که با توکل به خدا در حمایت از آرمان عادلانه مردم عزیز فلسطین به وظیفه خود عمل کنیم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: ما مجموعه بزرگی از موشک‌های بالستیک و بالدار و همچنین تعداد قابل توجهی پهپاد را به سمت اهداف مختلف در سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده‌ایم.

وی افزود: ما تایید می‌کنیم که این سومین عملیات در حمایت از برادران مظلوممان در فلسطین است و تا زمان توقف تجاوز اسرائیل به حملات دقیق‌تر با موشک و پهپاد ادامه خواهیم داد.

سرتیپ یحیی سریع ادامه داد: موضع مردم یمن ما در قبال مسئله فلسطین تزلزل ناپذیر و اصولی است و مردم فلسطین حق کامل دفاع از خود و دستیابی به حقوق کامل خود را دارند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خاطرنشان کرد: آنچه منطقه را بی ثبات می‌کند و دایره درگیری را گسترش می‌دهد، ادامه جنایات و کشتار‌های دشمن علیه مردم غزه و تمام فلسطین است.

تمجید انصارالله از عملیات نیروهای مسلح یمن

دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن تمجید عملیات موشکی و پهپادی نیرو‌های مسلح یمن در عمق فلسطین اشغالی، تأکید کرد که این عملیات، پیروزی برای ملت فلسطین و در راستای پشتیبانی از جنبش‌های جهادی و مقاومت است.

انصارالله ضمن قدردانی از مواضع شجاعانه و اصولی عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن، تصریح کرد: رهبر یمن در حرف و عمل ثابت کرده است که در برابر هژمونی و زورگویی آمریکا و رژیم صهیونیستی، از امت اسلامی حمایت می‌کند.

این جنبش یمنی از ملت‌های عربی و اسلامی خواست که به مسئولیت دینی و اخلاقی خود در قبال ملت فلسطین و کشتار جمعی آنان عمل کنند.

حزب الله: یک واحد نظامی رژیم صهیونیستی را به طور کامل منهدم کردیم

همچنین یکی از صفحات اجتماعی منتسب به حزب الله لبنان امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های حزب الله در عملیات خود موفق شدند یک واحد نظامی کامل رژیم صهیونیستی را در تپه الخزان در نزدیکی پایگاه العاصی در مجاورت مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده و تمامی آن‌ها را کشته یا مجروح سازند. برای خواندن این خبر اینجا کلیک کنید.

حماس خواستار موضع قاطع کشور‌های عربی و اسلامی برای توقف کشتار مردم غزه شد

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای امت اسلامی و عربی را به اتخاذ موضعی قاطع و تاریخی برای توقف کشتار و نسل‌کشی مردم غزه به دست اشغالگران اسرائیلی فراخواند.

این جنبش افزود که همه کشور‌ها و دولت‌ها و سازمان‌ها و کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی و در راس همه آن‌ها آمریکا، در برابر کشتار اخیر در جبالیا و ۲۵ روز حملات وحشیانه علیه ملت فلسطین مسئول هستند.

مدیر دفاع مدنی در غزه گفت: اشغالگران در جبالیا غیرنظامیان در نوار غزه را قتل عام کرده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه به الجزیره گفت: تعداد قربانیان قتل عام جبالیا ممکن است بزرگترین و نزدیک به تعداد قربانیان کشتار بیمارستان غزه باشد.

رئیس بیمارستان اندونزی غزه گفت: نتوانستیم شهدا و مجروحان اردوگاه جبالیا را بشماریم. بیش از ۵٠ شهید تاکنون و شمار قربانیان همچنان ادامه دارد.

کشتار غیر نظامیان در اردوگاه جبالیا

مقام سابق صهیونیست: یمن توانایی ضربه زدن به «اسرائیل» را دارد

مسئول سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اذعان کرد جنبش انصار الله یمن از توانایی هجومی برای ضربه زدن به این رژیم برخوردار است و ممکن است این بخش از جنگ T آغاز شود.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش داده‌اند یمن در تلاش است تا «اسرائیل» را از ناحیه جنوب یعنی بندر ایلات که شمار زیادی از شهرک نشینان اطراف نوار غزه به آنجا فرار کرده‌اند، مورد حمله قرار دهد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین نوشته‌اند به دنبال شنیده شدن صدای انفجار در بندر ایلات و به وجود آمدن ترس و نگرانی بین شهرک نشینانی که از شهرک‌های اطراف نوار غزه به این منطقه فرار کرده‌اند، شرایط با آنچه قبلاً بود، متفاوت شده است