از ابتدای امسال تا کنون ۱۱ تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آینه فارس ، فرمانده انتظامی استان گفت: در دو ماه گذشته ۱۱ تن مواد مخد در فارس کشف، ۱۳ باند سرقت منهدم شد و ۳۰ نفر سارق حرفه‌ای دستگیر شدند.
سردار حبیبی افزود: مجرمان در بازجویی‌ها به بیش از ۳۰۰ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی و دولتی، تغییر در اصالت خودرو، سرقت وسایل درون خودرو، موبایل قاپی، سرقت احشام، سرقت تحت پوشش مسافر، سرقت به عنف خودرو، سرقت مغازه و منزل اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فعالیت این سارقان در سطح استان فارس به ویژه کلانشهر شیراز بوده و ارزش اموال مسروقه کشف شده حدود ۵۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف یازده تن مواد مخدر در فارسکشف یازده تن مواد مخدر در فارسکشف یازده تن مواد مخدر در فارس

سردار حبیبی افزود حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در استان کشف، ۵ دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شد و ۷ قاچاقچی مواد مخدر هم دستگیر شدند.
وی با بیان این که بیش از ۳۰ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف و دو نفر دستگیر شدند افزود: این اسلحه‌ها از دو ۲ دستگاه خودرو در محور شیراز- سروستان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در محور شیراز – سپیدان نیز ۲ دستگاه اتوبوس حامل لوازم جانبی تلفن همراه و تنباکوی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توقیف شد و در همین رابطه هم ۲ متهم دستگیر شدند.
سردار حبیبی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۲ فقره پرونده تشکیل و ۹۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۲ درصد افزایش داشته است