همزمان با چهلمین سالگرد شهید دوران از کتاب نمایشنامه "بغضی در نقاب" رونمایی می‌شود.

بهرام میرزایی نویسنده کتاب نمایشنامه بغضی در نقاب در جمع خبرنگاران گفت: در تیر ماه امسال که رونمایی از کتاب بغضی در نقاب انجام خواهد شد مصادف با سه مناسبت باشکوه شده که برای گروه نمایش مهنا بسیار نیک اقبال خواهد بود.

اولین مناسبت پنجشنبه ۳۰ تیر مصادف است با چهلمین سالگرد شهید دوران و از آن جایی که گروه مهنا با تولید زندگی شهید دوران پایه گذاری شد و نام گروه نیز برگرفته از نمایش شهید دوران است بنابراین بخشی از مراسم رونمایی به بزرگداشت شهید دوران و چگونگی پیوند گروه مهنا با این شهید عزیز خواهد بود.

مناسبت دوم اینکه کتاب بغضی در نقاب درباره زندگی دو تن از قهرمانان ارتش بنام شهید سید نورالدین حسینی بکتری و شهید ابوالفضل مهدیار است که به گونه‌ای تیرماه اتفاق مهم زندگی هر دو بزرگوار نیز محسوب می‌شود.

۳۰ تیر مقارن با سالروز تولد شهید سید نورالدین حسینی بکتری شده و ۱۸ تیر نیز سالروز کودتای نقاب می‌باشد که نقطه عطف زندگی شهید مهدیار به حساب می‌آید بنابراین همزمانی این سه مناسبت باشکوه با رونمایی اتفاقی از کتاب بغضی در نقاب به فال نیک گرفته و برایمان با ارزش است.

میرزایی درباره جزیئات مراسم رونمایی گفت: در این همایش مردمی از حضور چهره‌های هنری، ادبی و فرهنگی شهرمان بهره خواهیم برد و طبق رویه رونمایی‌هایی کتب گذشته مهنا که از چهره‌های نمایش استان تجلیل شد در این آیین نیز از دو چهره نمایش فارس آقای سیاوش صفری نژاد و خانم شمس الافاق شفیعی تجلیل خواهد شد.

او ضمن تشکر از همکاری‌های صمیمانه موسسه( ره) آوین حوزه هنری فارس یاداور شد مراسم راس ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۳۰ تیر واقع در سالن ره آوین فرهنگسرای رسانه به آدرس بولوار جانبازان، خیابان استاد شهریار، تقاطع اقبال لاهوری برگزار خواهد شد.