فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی، در حوزه شیراز و زرقان، آقایان اسماعیل حسینی، ابراهیم عزیزی، جعفر قادری و سرکار خانم منصوره طاهری اعلام شد و به تأیید شورای مرکزی در تهران رسید.

فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان به تایید شورای مرکزی در تهران رسید. فهرست شیراز و زرقان به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است : سید اسماعیل حسینی منصوره طاهری ابراهیم عزیزی جعفر قادری مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس, مجید فروردین

 

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان فارس (شانا) پس از طی فرآیند‌های قانونی طبق سازوکار مشخص، جلسه انتخابات کاندیدا‌های مورد تایید این فهرست را از بین ۱۲ نفر کاندیدا‌های رسیده به گام نهایی فرآیند شانا برگزار کرد.

جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان فارس به دلیل اهمیت موضوع با حضور ناظر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.

با توجه به اعلام مجید فروردین مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی، در حوزه شیراز و زرقان، آقایان اسماعیل حسینی، ابراهیم عزیزی، جعفر قادری و سرکار خانم منصوره طاهری اعلام شد و به تأیید شورای مرکزی در تهران رسید.

این در حالی است که نماینده جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی (به‌عنوان یکی از تشکل‌های عضو جبهه تحول‌خواهان انقلابی) تا پایان رأی‌گیری در جلسه حضور داشت، همچنین جعفر طاهری دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی (یکی دیگر از اضلاع جبهه تحول‌خواهان انقلابی) به‌عنوان کاندیدای شهرستان‌های شیراز و زرقان، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را در این جلسه ارائه و ۸ رای از ۴۰ رأی را کسب کرد.