معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه شیراز – اصفهان از اولویت‌های اجرایی شبکه آزادراهی کشور و طولانی‌ترین آزادراه در دست اجرای کشور است و تلاش داریم در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ زیر بار ترافیکی برود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان، گفت: تمام قطعه‌های آزادراه شیراز – اصفهان به طول ۲۲۵ کیلومتر روی هم رفته ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ این ابر پروژه را به بهره برداری برسانیم.

خیراله خادمی افزود: آزادراه شیراز – اصفهان از اولویت‌های اجرایی شبکه آزادراهی کشور و طولانیترین آزادراه در دست اجرای کشور است.

او اظهار داشت: در تمام قطعات به‌جز قطعه ۷ پیشرفت فیزیکی پروژه بالای ۹۰ درصد است و فقط قطعه ۷ نسبت به سایر قطعات عقب افتادگی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عقب افتادگی قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان را سنگین بودن عملیات خاکبرداری و وجود معارضان در مسیر و از لحاظ زمانی دیر شروع شدن عملیات اجرایی این قطعه عنوان کرد.

خادمی متذکر شد: مسئولان استان در تسریع رفع معارضین در این قطعه کمک کنند و معارضین نیز همکاری لازم را داشته باشند و به محض رسید نقدینگی حق و حقوق آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور اظهار امیدواری کرد که با یک برنامه اجرایی جبرانی در قطعه ۷ عملیات اجرایی تسریع یابد.

انتهای پیام/