شهاب حسینی و رامبد جوان برای بخشش کسانی وارد گود شده‌اند که یک جوان ۲۷ ساله را به «قتل صبر» کشتند؛ قاتلان وحشی‌ای که پیکر روح‌الله عجمیان را برهنه کردند و زخم‌های بسیاری بر آن وارد کردند!

پادرمیانی برای بخشش «قاتلان وحشی»!/ همکاران شما نیز شریک در قتل هستند
به گزارش آینه فارس، امروز دو بازیگر سینما و تلویزیون در منزل پدری شهید روح‌الله عجمیان حاضر شدند تا با پادرمیانی، خانواده این شهید مظلوم را راضی کنند که قاتلان فرزندشان را ببخشند!

این اقدام وقیحانه و دور از انتظار این دو بازیگر مشهور به‌گونه‌ای‌ست که انگار جُرم قاتلان شهید عجمیان «قتل غیرعمد» بر اثر تصادف رانندگی و مسائلی از این دست است! البته «قتل غیرعمد» که جای خود، حتی اگر مسئله تنها «قتل عمد» در یک دعوای خیابانی بود، باز هم تقاضای بخشش امری وقیحانه و دور از انتظار بنظر نمی‌رسید!

اما شهاب حسینی و رامبد جوان برای بخشش کسانی وارد گود شده‌اند که یک جوان ۲۷ ساله را به «قتل صبر» کشتند؛ قاتلان وحشی‌ای که پیکر روح‌الله عجمیان را برهنه کردند و زخم‌های بسیاری بر آن وارد کردند! آن هم تنها به جُرم «بسیجی بودن»!

حال سوال اینجاست که آیا تا به حال این دو بازیگر مشهور، فیلم‌ لحظه شهادت مظلومانه روح‌الله عجمیان به دست داعشی‌های وطنی را دیده‌اند؟ آیا آن فیلم را دیده‌اند و باز هم به خود اجازه داده‌اند تا تقاضای بخشش قاتلان این شهید را کنند؟ قاتلانی که تنها حضورشان در جامعه تهدیدی‌ست برای امنیت شهروندان چه برسد که چنین قتلِ داعش‌گونه‌ای نیز مرتکب شده‌اند!

از طرفی دیگر باید از این دو بازیگر پرسید آن زمان که پدر مهسا امینی و لشگر سلبریتی‌ها با دروغ‌پردازی‌های خود باعث غبار آلود شدن فضا، تنش‌آفرینی و پمپاژ خشونت به جامعه می‌شدند، کجا بودند؟ بنظر نمی‌رسد اگر آن زمان پادرمیانی می‌کردند تا حداقل همکاران خود را از اظهارنظرهای خلاف واقع و دروغ بر حذر دارند، شاید بسیاری از اتفاقات تلخ رخ نمی‌داد؟

انتهای پیام/