طی بیانیه ای انجمن همسران شهدای استان فارس خواستار برخورد قاطع با هنجار شکنان عفاف و حجاب شد.

به گزارش آینه فارس ، در این بیانیه آمده است:

رفتارهای هنجارشکنانه اغفال شده گان در حوزه عفاف و حجاب بجایی رسیده که ناهیان و آمران به معروف را براحتی مورد حتک حرمت قرار میدهند و صدایی از کسی شنیده نمی شود.
امروز ه شاهدیم که برخی افراد، بی بندوباری را جزئی از آزادی و نشانه تمدن و تجدد میدانند و بعضی آن را عصر برهنگی و آزادی جنسی نامیده اند، این در حالی است که زن مسلمان و انقلابی ایران اسلامی به حول و قوه الهی با بهره گیری و الگو برداری از سبک زندگی فاطمی و زینبی سلام الله علیهما نه تنها نیازی به الگوهای وارده ناهنجار غربی و تبدیل شدن به زنی شبیه زنان افسرده و بازی خورده غربی ندارد، بلکه خود الگوی بی نظیری برای زنان جهان خواهد بود..
بی توجهی و کوچک انگاری این هجمه فرهنگی درمورد حجاب بزرگ ترین و مقدس ترین زبان بین المللی زنان مسلمان، در سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) شهر شیراز، خیانتی بزرگ به زن، حرمت، اقتدار و شخصیت اوست و می تواند آثار جبران ناپذیری را در کوتاه مدت بر جامعه بگذارد.
انجمن همسران شهدا استان فارس ضمن محکوم کردن این حرکت های مغایر با تعالیم اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی از کسانی که در دام گروه های ضد فرهنگ دیرین اسلامی – ایرانی از مسئله حجاب غافل شدند می خواهد که به برقراری امنیت فرهنگی در جامعه روی آورند و از مسئولین و متولیان فرهنگ خواستار برخورد قاطع با هنجار شکنان، ضمن برداشتن قدم های محکم و موثر کوتاه مدت و بلند مدت در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌باشد..
ما همسران شهدا از تمامی دستگاه های متولی عفاف و حجاب خواستاریم جهت شناساندن عمق و محتوای عفاف و حجاب،برنامه ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر نام و عنوانی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را به محیط مناسبی برای کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند.

انجمن همسران شهدای استان فارس