ورزشکار پرورش اندام ایران توانست قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک شود.

هادی چوپان قهرمان پُر آوازه رشته پرورش اندام، بامداد امروز (یکشنبه) در دسته اوپن مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا موفق شد بالاتر از حریفان خود به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

چوپان جایزه خود را از دست آرنولد شوارتزنگر افسانه‌ای دریافت کرد.

هادی چوپان چند ماه پیش به مقام دومی مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۳ دست یافته بود.

 

هادی چوپان در مسابقات آرنولد کلاسیک که در اوهایو آمریکا برگزار شد موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد و یک رکورد تاریخی را به عنوان اولین آسیایی فاتح این مسابقات به نام خود ثبت کرد.وی یک پیام تصویری را به شرح زیر منتشر کرد:این قهرمانی مبارک همه ایرانی ها باشد، مردم ایران لایق بیشترین قهرمانی‌ها هستند و خوشحالم که خوشحال هستید. خوشحالم که همیشه اسم ایران همیشه در اوج باشد.اگر کسی از من ناراحت است و در این ۲۰ سال چیزی کم گذاشتم، حلالم کنید.هادی چوپان در این استوری نوشت: یا امیرالمومنین مددی.

 

۳۰۰ هزار دلار به هادی چوپان قهرمان پرورش اندام کشورمان در مسابقات آرنولد کلاسیک پرداخت شد.ورزشکار کشورمان بامداد امروز در مسابقات آرنولد کلاسیک قهرمان دوره قبل یعنی سامسون داودا شیر نیجریه ای را کنار زد و قهرمان شد.چوپان پیش از این در سال ۲۰۲۲ قهرمان مستر المپیا شده بود و پاداشی ۴۰۰ هزار دلاری کسب کرده بود و این دومین پاداش بزرگی است که از قهرمانی در مسابقات بین المللی کسب می کند.