رئیس بسیج رسانه فارس در نطق پیش از خطبه نماز جمعه شیراز گفت: فلسفه جهاد تبیین پرده برداشتن از طرح های دشمن برای نابودی ملت هاست و با تبیین می توان گفت قتل عام وحشیانه اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه از عصبانیت نیست بلکه  جز اصول اصیل آنها در مواجهه با غیر یهود صهیونیستی است.

به گزارش آینه فارس، دکتر هادی رضایی، رئیس بسیج رسانه فارس در نطق پیش از خطبه نماز جمعه شیراز گفت، دشمن امروز بشریت صهیونیست است.
 دکتر هادی رضایی، با اشاره به سابقه شکل گیری صهیونیزم در سرزمین های اشغالی یادآور شد که، این گروه اقلیت می‌خواهد سلطه جهانی برتمام دنیا  ایجاد نمایند.
متن سخان وی به این شرح است:
جهاد تبیین فریضه قطعی و فوریست این فرمایش مقام معظم رهبری است در حوزه تبیین کسانی  که امروز در این حوزه قلم می‌زنند و صاحب تریبون هستند باید نسبت به معرفی دشمن، اثبات دشمنی، دشمن و آگاهی بخشی به جامعه از طرح‌های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت دشمن سخن بگویند وتبیین کنند.
 دشمن امروز بشریت صهیونیست است و  این گروه اقلیت می‌خواهد سلطه جهانی برتمام دنیا  ایجاد نمایند.
 ۱۲۶ سال پیش یعنی سال ۱۸۹۷ میلادی برای رسیدن به هدف خود شورایی تشکیل دادند از نخبگان سیاسی اجتماعی و فرهنگی و همچنین اقتصادی خود با موضوع چگونگی خروج از انزوا وایجاد سلطه داودی بر جهان ،خروجی اندیشه ورزی این شورا تصویب پروتکل‌های ۲۴گانه بود که  باید آنها را طی ۱۰۰ سال آینده به اهداف می رساند.
 آنها با داستان سرایی از نسل دوم یهود به رهبری یوشه و واقعه تاریخی حمله آنها به کنعان و عبور از رود اردن و فتح کنعان یک بار دیگر قصد ایجاد کشور در این سرزمین را بعد از اسارت بابل داشتند مطالعه این نقشه پلید عمق فجایعی را که امروز در دنیا اتفاق می افتد  نشان می‌دهد.
 آنها مبنای سیاست خود را نابود کردن مسیحیت و قلمرو پاپ و در نهایت اسلام قرار دادند اولین پروتکل آنها برای پیشبرد اهداف این است که حق با زور است و همه غیر از یهود حیوانی بیش نیستند در همین راستا معتقد به آن هستند که با در اختیار گرفتن ابزار رسانه مردم جهان را از ادیان مختلف نسبت به فرهنگ اصیل انسانی بیگانه نمایند از آنجایی که آنها برای پیاده کردن طرح‌های خود نیاز به پول داشتند افرادی را به نقاط مختلف دنیا مامور کردند تا معادن طلا و بنگاه‌های اقتصادی را به دست بگیرند و امروز ما می‌بینیم که بخشی از ثروت دنیا در دست صهیونیست است .
آنها معتقد بودند که برای رساندن پیام خود به گوش مردم دنیا نیاز به سرمایه‌گذاری در مطبوعات و رسانه دارند از همین رو یکی از پروتکل‌های خود را اینگونه آغاز می‌کنند رسانه را زین خواهیم کرد و به آن لگام خواهیم زد و دهانه آن را محکم در دست خواهیم گرفت و با رسانه به هر سرزمینی خواهیم تاخت .
در یکی دیگر از پروتکل‌های صهیونیست چنین عنوان شده است که سم لیبرالیسم را بر پیکر ملت‌ها تزریق می‌کنیم و با ایجاد  نظامات جمهوری با قدرت رسانه در افکار عمومی مردم نفوذ کرده و از دل انتخابات کسانی را به دست مردم انتخاب می‌کنیم که نگاه آنها به ما نزدیک‌تر باشد و این مثل  ماده منفجره‌ای است که زیر صندلی ملت قرار می‌دهیم آنها غیر یهود رابه گوسفند تشبیه می‌کنند و خود را گرگ چنین عنوان می‌کنند که زمانی که گرگ به گله می‌رسد جز تکه پاره کردن گوسفند آن وظیفه دیگر ندارد.
بخشی دیگر از پروتکل‌ها آمده است که باید از ظرفیت سخنوران و اساتید دانشگاه جهت القاء مفاهیم خود در دیگر کشورها استفاده کنیم و آنهامدافع ما در برابر اندیشه‌های آزاد و منتقد باشد اما آنچه نقشه صهیونیست جهانی را نقش بر آب کرد ظهور مردی از سلاله پاک انبیا در سال ۵۷ در ایران بود که با انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ شمسی و ۱۹۷۹ میلادی توانست آنها را در رسیدن به اهدافشان دچار شکست نمایند او با صدور انقلاب به دیگر کشورها توانست چهره پلید و نقشه شوم صهیونیسم را برای بشریت روشن کند
فلسفه جهاد تبیین پرده برداشتن از طرح های دشمن برای نابودی ملت هاست و با تبیین می توان گفت قتل عام وحشیانه اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه از عصبانیت نیست بلکه  جز اصول اصیل آنها در مواجهه با غیر یهود صهیونیستی است .