امام جمعه شیراز گفت: امروز به همت متخصصان شاغل در مجموعه نیروی هوایی دستاوردهای بزرگی در زمینه های مختلف به دست آمده است که کشور ایران را مستقل کرده است، استقلالی که در طول چهل سال گذشته با همت و اراده جوانان این مرزوبوم به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار با پرسنل نیروی هوایی ارتش، گفت: نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی؛ روز سر بلندی و افتخار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله دژکام افزود: پرسنل زحمت کش نیروی هوایی مدافع آسمانی است که گنبد‌های فیروزه‌ای در آن می‌درخشد و این باعث افتخار برای همه شما است.

او ادامه داد: امروز به همت متخصصان شاغل در مجموعه نیروی هوایی دستاورد‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف به دست آمده است که کشور ایران را مستقل کرده است، استقلالی که در طول چهل سال گذشته با همت و اراده جوانان این مرزوبوم به دست آمده است.

امام جمعه شیراز گفت: یکی از خواسته‌های جوانان دوران انقلاب ازادی بود؛ آزادی به این معنی که مطالبه گر باشیم و مطالبه را حق بدانیم، این آزادی که به برکت انقلاب عملی شد.

او بیان کرد: مردم امروز کشور ما مطالبه گر هستند و حق خود را پیگیری می‌کنند، موضوعی که هیچ گاه در قبل از انقلاب وجود نداشت.

آیت الله دژکام مطالبه گری را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: مطالبه گری در فضای مجازی خوب است، اما باید با رعایت ادب همراه باشد و این خواسته مقام معظم رهبری است، چرا که ایرانی جماعت همیشه با ادب بوده است.

او گفت: آزادی باید با ادب باشد، با مردانگی همراه باشد و این را ایرانیان در طول تاریخ همیشه نشان داده اند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: در نیروی هوایی، اورهال کردن یک هواپیما نشان از پیشرفت است، پس ساختن یک نظام اسلامی هم کار بزرگی است که باید به آن افتخار کرد.

آیت الله دژکام افزود: به گفته دانشمندان علوم اجتماعی دو نسل باید تلاش کنند که یک نظام ساخته شود، باید برای ساختن و به ثمر نشستن نظام اسلامی تلاش کرد و صبور بود و امیدوارانه به این راه ادامه داد.

امام جمعه شیراز گفت: انقلاب اسلامی از همه سختی‌ها عبور خواهند کرد، مانند نیروی نظامی ما که دردنیا سرآمد است.

او گفت: اقتصاد ما امروز در تولید و توزیع با مشکل رو به رو است، باید هم به تولید داخل اهمیت داد و هم در توزیع ثروت عادلانه رفتار کرد.

آیت الله دژکام گفت: امروز همه قطعه‌های صنایع هوایی در کشور تولید می‌شود، این همان اقتدار و عزتی است که باید در حوزه‌های مختلف در کشور اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: امروز روز اتحاد، همدلی و همیاری است تا بتوانیم از پس مشکلات کشور بربیاییم.

امام جمعه شیراز گفت: شما به عنوان پرسنل نیروی هوایی جایگاهی دارید، از جایگاه خود برای پیشبرد اهداف اسلام و نظام جمهوری اسلامی استفاده کنید.

انتهای پیام/ت