سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۱۷ هزار سانس بود که توانست ۳۱ میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۴۱ هزار بلیط به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۳ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار گیرد.

انیمیشن سینمایی «ایلیا در جستجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی نژاد در هفته گذشته توانست با فروش ۱۹ هزار بلیط به ارزش ۷۱۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۱۵ هزار بلیط به ارزش ۶۹۱ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.