رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: این رویداد در محورهای مشارکت عمومی در امنیت فضای مجازی،آسیب های فضای مجازی، فضای مجازی و نسل جوان و نرم افزار های کاربردی خدمات قضایی برگزار می شود.

به گزارش آینه فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، دکتر حبیب دانش منش؛ رئیس واحد استانی فارس از برگزاری نخستین رویداد شتاب امنیت فضای مجازی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس ۱ دی ماه امسال به صورت حضوری و مجازی خبر داد.
وی ضمن بیان اینکه برای نخستین بار است که در استان فارس این رویداد برگزار می شود اظهار کرد :اعطای جوایز به تیم های برگزیده اول تا سوم و استقرار در مجتمع کار آفرینی و نوآوری ( کارنو) دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، معرفی به صندوق های سرمایه گذاری و مراکز رشد از جمله فرصت‌های ارزشمند در این رویداد است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس افزود: این رویداد در محورهای مشارکت عمومی در امنیت فضای مجازی،آسیب های فضای مجازی، فضای مجازی و نسل جوان و نرم افزار های کاربردی خدمات قضایی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: در این رویداد علاقه‌مندان می توانند تا ۲۵آذرماه ایده‌های خود را در محوره های بیان شده از طریق سامانه ثبت ایده به نشانی startup.farsuast.ir ارسال کنند.