نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: با توجه به حمایت مجلس انقلابی، دولت مردمی به تصمیمات شجاعانه‌اش سرعت بخشد.

در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: از همه زحماتی که دولت می‌کشد تشکر می‌کنم و از دولت می‌خواهم در تصمیمات شجاعانه تسریع کنید. با توجه به مجلس انقلابی، دولت مردمی تصمیمات شجاعانه بگیرد و مجلس از این تصمیمات حمایت می‌کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کارگران را دریابید، مناطق محروم را دریابید، در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تسریع کنید، عدالت در پرداخت یارانه‌ها را مد نظر قرار دهید، همان طور که مجلس مجوزهای کسب و کار را تسهیل کرد، بر اجرایی شدن مقررات‌زدایی تسریع کنید.

وی تأکید کرد: انتظار ما این است که در نظام حقوق و دستمزد عادلانه رفتار شود و پلکانی – کاهشی شود. کسانی که حقوق بیشتر می‌گیرند افزایش حقوق کمتری داشته باشند.

نجابت با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۱ مطرح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ انتظار ما این است که در بر همان پاشنه قبلی نچرخد، در موضوع بورس حرف مردم و انتظار ما این است که با مردم گفت‌وگو کنیم، انتظار معجزه یک شبه و یک ماهه در این موضوع نداریم اما صحبت با مردم و اعلام برنامه‌ها به تصمیم‌گیری در بورس کمک می‌کند و مردم می‌توانند درست تصمیم‌گیری کنند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان فارس مطرح کرد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم اما انتظار داریم مصوبات سفر تا آخرین مرحله پیگیری شود به ویژه روستاها و مناطق محروم استان فارس نیاز به توجه دارند، وضعیت روستاهای اطراف شیراز مانند قره‌باغ، دهستان‌های بیدزرد، کبودرک، ارژن، کوهمره نیاز به توجه بیشتری دارند و از وزرا و مسئئولان انتظار رسیدگی داریم./