دبیر رویداد جام رسانه امید کشور نتایج ارزیابی تیم‌های شرکت کننده در اولین رویداد جام رسانه امید استان فارس را اعلام کرد.

مهدی آدینه با اعلام این خبر بیان کرد: نخستین رویداد جام رسانه امید استان فارس دوم و سوم دی ماه با حضور پانزده تیم از خبر گزاری‌های برخط و مکتوب و صدا و سیمای مرکز فارس با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید در قالب‌های، ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی برگزار شد.

دبیر رویداد جام رسانه امید کشور افزود: بعد از ارزیابی‌های صورت گرفته بر اساس حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب برندگان هر بخش انتخاب شدند.

آدینه گفت: در بخش جراید و پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های برخط و مکتوب تیم‌های روزنامه شهر مردم با حضور جلال‌الدین عرفانی، حسین کشتکار، سید محی‌الدین ارسنجانی، فرخنده آشوری، الهام فیروزی، تیم خبرگزاری فارس با حضور آیسا صادقی، حانیه عابدینی، سروش امدادی، عرفان پورشیرازی، سید نیما مردای و تیم خبرگزاری مهر با نام شهید اسکندری با حضور سروش سلیمی، رضا کوهی، امین برنجکار، محمد صادقی و مجتبی داوودیان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و در این بخش برگزیده شدند.

جام رسانه‌ای امید  استان فارس الگوی موفق دیگر استان‌ها در سال ۱۴۰۲ بود

دبیر رویداد جام رسانه امید کشور افزود: در بخش مستند و گزارش ویژه خبری تیم صدا و سیمای مرکز فارس با حضور محمد اثنی عشری، سپهر شعبانی راد، فائزه گریست و طیبه زارع و همچنین در بخش گزارش تصویری نیز تیم عکاسان خبری میثاق با حضور عباس امیری، احمد رضا مداح، فرزانه چخماق‌ساز، طاهره حیاتی و فاطمه مداح رتبه‌های برتر را کسب کردند.

آدینه ضمن تقدیر از حضور پر شور همه خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و جراید در این رویداد افزود جام رسانه امید فارس در سه حوزه کیفیت برگزاری، تولید محتوا و انتشار، الگوی موفق این رویداد در سال ۱۴۰۲ در بین دیگر استان‌ها است.

هادی رضایی رئیس بسیج رسانه استان فارس نیز با بیان اینکه هدف اصلی این رویداد در کنار تمرین مفاهیمی چون امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت، گرد هم آمدن فعالان رسانه در جشنواره‌ای رسانه‌ای و تقویت روحیه تیمی بود گفت: این رویداد در استان فارس به نحو شایسته‌ای با استقبال خوب رسانه‌ها برگزار شد.