میز خدمت مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک سبحان در راستای اجرای طرح پیوند و به‌منظور تکریم شهروندان، ارائه خدمات مطلوب و رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار برگزار شد.

در ادامه میز‌های خدمتی که در مساجد محلات مناطق مختلف شهر، در راستای اجرای طرح پیوند و به‌منظور تکریم شهروندان و حل مسائل مردمی در دیدار‌های چهره به چهره برگزار می‌شود، میز خدمت مسجد امام حسن عسکری (ع) در شهرک سبحان منطقه ۹ شهرداری با حضور نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، فرماندار شهرستان شیراز، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و مسؤولین استانی و شهری برگزار شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس که در این میز خدمت حضور داشت، مسجد و حضور نمازگزاران در آن را آبادی دانست.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام با بیان اینکه پیش از این توفیق حضور در جمع نمازگزاران این مسجد را داشته است، گفت: طبق درخواست‌های ساکنین این منطقه و هماهنگی با فرماندار، مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسؤولین شهرستان برگزار شود.

او با بیان اینکه امروز همه آمده‌اند تا گرهی از امور مردم بگشایند، ابراز امیدواری کرد: به‌واسطه همین کار‌های خیر روابط دینی و برادری قوت گیرد و به نقطه‌ای برسیم که در قرآن در مورد برادری تاکید شده است.

شهردار شیراز نیز که در جمع نمازگزاران این مسجد، پذیرای پرسش‌ها و درخواست‌های مردمی پیرامون مسائل و موضوعات مختلف شهری بود و بر حل‌وفصل مسائل و اتخاذ تدابیر لازم بدین منظور تاکید کرد.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه مدیریت شهری برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به این منطقه، تلاش خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: بیشترین بودجه سال گذشته به این منطقه اختصاص داشته است که فعالیت‌های متعددی در این منطقه انجام شده است.

ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه ۹ شهرداری شیراز نیز اظهار کرد: با حضور در محلات و بررسی نواقص موجود، تلاش خواهیم کرد تا مسائل مردم را رفع کنیم.

علی‌اکبر سلطانی بیان اینکه این منطقه از مناطق کم‌برخوردار بوده، ابراز امیدواری کرد: با اجرای عملیات عمرانی، شاهد کمتر شدن مشکلات مردم باشیم.

نماینده مردم شیراز در پارلمان شهری اعلام کرد: به‌زودی میز خدمتی نیز در شهرک رضوان با هدف بررسی مسائل منطقه خواهیم داشت و سعی می‌کنیم با همیاری سایر ادارات بتوانیم گامی مناسب در راستای بهبود مسائل منطقه ۹ برداریم.

شهردار منطقه ۹ شیراز نیز در این میز خدمت با بیان اینکه طی سال قبل، بیشترین بودجه عمرانی به میزان ۲۷۴ میلیارد تومان به این منطقه اختصاص یافته است، اظهار کرد: از این میزان، ۱۰ میلیارد تومان به تپه نورالشهدا و لوله‌گذاری پل شهیدان یغمور نیز به صورت جهادی با دستور شهردار شیراز و بودجه ۲ میلیارد تومانی انجام شد.

سید محمدجواد افضلی با بیان اینکه میزان زیرسازی و آسفالت انجام گرفته در شهرداری منطقه ۹ در سال گذشته ۲۵۰ هزار مترمکعب بوده است، اضافه کرد: میزان پیاده‌رو سازی انجام گرفته در این منطقه ۳۴ هزار مترمربع بوده است.

او گفت: احداث ۳۵ متری بلوار پرتو به طور ۲ کیلومتر با دو مسیر رفت و برگشت آماده افتتاح در سال جاری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری شیراز به احداث زمین چمن مصنوعی در جوار باغ سبحان در شهرک سبحان اشاره و عنوان کرد: این زمین چمن به‌زودی آماده بهره‌برداری است.

افضلی گفت: بوستانی به متراز یک هزار مترمربع همراه با عملیات باززنده سازی در شهرک رضوان عملیاتی و طی سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۹ شیراز از احداث ۳هزار مترمربع طرح جنگل‌کاری با عملیات باززنده‌سازی در شهرک رضوان نیز خبر داد.