بیلبوردهای شهرداری شیراز باز هم حاشیه ساز شده است.

به گزارش آینه فارس، اخیرا و همزمان با دهه دوم ماه محرم شهرداری شیراز اقدام به نصب بنرهایی با عنوان “یادش بخیر تولدت…” و یا “یادش بخیر عروسیتون…” نموده که تعجب شهروندان را به دنبال داشته است.

به گزارش آینه فارس، بیلبوردهای شهرداری شیراز پیش از این نیز بارها خبرساز شده بود؛ در جنجالی‌ترین مورد، عکس سربازان اسرائیلی بجای رزمندگان دفاع مقدس بر یکی از بیلبوردهای شهرداری نقش بست!

انتشار این بنر واکنش شدید افکار عمومی را بدنبال داشت و سبب برکناری و پس از مدتی دستگیری رئیس وقت روابط عمومی شهرداری شیراز شد. این فرد اما چندی بعد از کشور فراری شد و اکنون در ترکیه به سر می‌برد.

همچنین تابلو گرامی‌داشت شهادت امام جواد(ع) نیز اعتراض های زیادی را با خود به دنبال داشت.

در این تابلوی خبرساز که بر روی دیوار سازمان قطار شهری شهرداری شیراز نصب شده است، جمله «شهادت امام جواد گرامی باد» به نمایش درآمده بود؛ در حالی که برای شهادت همواره از کلمه «تسلیت» استفاده می‌شود و تعبیر «گرامی» عبارتی نامأنوس است.

اما این پایان ماجرا نبود. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اشتباه صورت‌گرفته در تلویزیون شهری شهرداری شیراز، صرفاً به خطای نوشتاری منحصر نیست. طراحی و رنگ‌آمیزی شاد و استفاده از رنگ‌های جشن برای مراسم عزاداری، کاری بس ناصواب است.