نام نویسی با تاخیر آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ که از ۲۰ بهمن آغاز شده بود امروز شنبه ۳۰ بهمن به پایان خواهد رسید.

متقاضیان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر از تاریخ ۱۶ آذر تا ۲۷ آذر و همچنین مرحله دوم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از تاریخ ۳ بهمن لغایت ۱۶ بهمن در این آزمون ثبت‌نام نکرده بودند با تمهیدات سازمان سنجش  شرایطی فراهم شد تا بتوانند مجدد ار تاریخ ۲۰ بهمن تا امروز ۳۰ بهمن نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس دوره‌ای از آموزش عالی است که پیش‌نیاز ورود به آن، داشتن مدرک کارشناسی است. گذراندن دورهٔ کارشناسی‌ارشد، برحسب رشته به دو طریق ناپیوسته و پیوسته امکان‌پذیر است.ورود به دانشگاه برای ادامه تحصیل در این مقطع در ایران نیازمند شرکت در آزمون کارشناسی ارشد است.

متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ درخصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

البته دانشجویان استعداد درخشان برای ادامه تحصیل می‌توانند کارشناسی‌ارشد بدون کنکور شرکت کنند که در صورت صلاحدید دانشگاه بدون آزمون وارد این مقطع می‌شوند.

 

 

در ادامه بخوانیم:

 

تمدید مهلت ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

 

 

 

انتهای پیام/