با حکم شهردار شیراز روح الله خوشبخت به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز منصوب شد.

شهردار شیراز با صدور حکمی روح الله خوشبخت را به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز منصوب کرد.

روح الله خوشبخت که در رشته های بهداشت محیط و عمران(شاخه محیط زیست)  عمران تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را گذرانده است از بهمن ماه ۱۳۹۱ ریاست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز که از سازمان‌های زیرمجموعه معاونت خدمات شهری است را بر عهده داشته است.

محمدحسن اسدی امروز، ۲۹ آذرماه با اعلام این حکم، بر اجرای دقیق و به‌موقع مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر شیراز، اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و ضوابط مربوطه، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر نظافت شهر اعم از جمع‌آوری و حمل زباله و دفن و تبدیل آن، مسیل‌های شهری و هماهنگی در جهت آماده‌سازی و استفاده بهینه از آن‌ها همچنین نظارت بر حسن انجام امور شهر توسط مناطق شهرداری و برقراری تعامل سازنده با آن‌ها در جهت بهبود امور، نظارت بر سد معابر عمومی و مشاغل مزاحم شهری و شناسایی محل‌های ساخت و ساز خلاف تاکید کرده است.

برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل در خصوص مدیریت بحران شهری و تحقق شرایط ایمنی ساختمان‌ها در مقابل سوانح گوناگون(زلزله، آتش سوزی، سیل و ریزش)، نظارت بر گردش امور کمیسیون‌های ذیربط در امور اجرایی شهر، کمیسیون ایمنی اماکن عمومی و ستادهای اجرایی خدمات شهری از دیگر تأکیدات شهردار شیراز در این حکم بوده است.

همچنین  شهردار شیراز در حکم مذکور بر نظارت بر فعالیت‌های امور بهسازی محیطی و زیبا سازی شهری و شرکت در شورای مشورتی مربوطه، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در حوزه حفظ محیط زیست و مبارزه باآلاینده‌ها و خطرات زیست محیطی، سیاست‌گذاری و نظارت در زمنیه ایجاد و توسعه فضای سبز شهر شیراز و نظارت بر ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی تأکید کرده است.

پیش از این غلامرضا غلامی عهده‌دار این مسئولیت بود و روح‌الله خوشبخت نیز رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز را بر عهده داشت.