مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یک واحد متخلف توزیع مصالح ساختمانی در شیراز شناسایی و جریمه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شد

غلامرضا سالاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر گرانفروشی یک مصالح فروشی در شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان سازمان صمت، اقدام به بازرسی از این واحد صنفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات فارس، او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این واحد صنفی، سیمان را بیشتر از نرخ مصوب بفروش رسانده و به قصد سودجویی اقدام به گرانفروشی کرده است.

سالاری با اشاره به تشکیل پرونده برای متصدی این واحد صنفی گفت: پرونده این فرد خاطی بلافاصله به شعبه ارجاع و با توجه به کارشناسی‌های انجام شده حکم جریمه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس ضمن هشدار به سودجویان، از اعمال مجازات اشد برای گرانفروشان خصوصا در حوزه کالاهای اساسی خبر داد و اضافه کرد: شهروندان گزارشات و شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند و مطمئن باشند در صورت بروز تخلف، در برخورد با متخلفین هیچگونه اغماضی نخواهد شد.